Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Etter 38 timer har jeg nå klart så og si alt i Assasins Creed. Mangler kun 3 sånne skattekart, ettersom jeg ikke viste man måtte bruke Kenwaynse flåte til å få de..

 

Spillet er stort og utrolig gøy. Har klart 96 eller 98%

 

Mangler også å hacke de maskinene. Noe jeg tviler på at jeg gidder.

Får vel sikkert ikke 100% før jeg har klart 100% på alle oppdrag også. Noe jeg ikke har gjort.

 

Hvor mange timer historie gameplay har jeg igjen når jeg er kommet ca:

 

 

 

Britene kommer på besøk til Nassau, i regi av Blackbeard.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hmm må ha skjedd en bug med konsollen etter siste oppdatering. Satte den i standby modus og plugget i kontrollen for lading før jeg tok kveld. Satte meg ned for å spille i dag og den hadde ikke ladet i hele tatt:P Flere som har vært borti det samme?

Merka og dette, må kanskje ta å sjekke om standby innstillingene har tilbakestilt seg, eller om dette er noe som vil forbli ett problem...

Edit: lader som normalt nå

 

Kasta sekundær kontrollen min på lading før jobb, regner med den lader jeg også :p

Lenke til kommentar

tipper best står for 1080p 30fps og de andre 3 er lavere, ikke helt sikker på dette siden jeg aldri har prøvd selv.... kan og være ps4 velger selv utfra din tilkobling, skal høre med han jeg sitter å ser på som streamer for å være sikker

 

De sier man må velge best for max oppløsning

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Ps4-kontrollen er veldig bra, og en enorm forbedring fra ds3. Men synes fortsatt ikke Sony har fått til triggerne skikkelig. Føler fingeren fortsatt sklir av knappen litt. (Men mye mindre enn før).

 

Noen som er enige?

 

Faktisk er triggerene litt oversensitive etter min smak. Hender stadig at jeg lemper en granat eller fyrer av en skuddsalve når jeg ikke burde ha gjort det i BF :p Ett irritasjonsmoment som også preget DS3.

 

Når det gjelder selve utformingen av stikkene, tar jeg meg selv støtt og stadig i å hele tiden korrigere tommelen min, spesielt på stikka man da beveger seg med. Kanskje jeg for første gang faktisk skal teste slike saker man plasserer oppå stikka? Så blir kanskje en allerede fenomenal kontroll hakket bedre :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Etter 38 timer har jeg nå klart så og si alt i Assasins Creed. Mangler kun 3 sånne skattekart, ettersom jeg ikke viste man måtte bruke Kenwaynse flåte til å få de..

 

Spillet er stort og utrolig gøy. Har klart 96 eller 98%

 

Mangler også å hacke de maskinene. Noe jeg tviler på at jeg gidder.

Får vel sikkert ikke 100% før jeg har klart 100% på alle oppdrag også. Noe jeg ikke har gjort.

 

Hvor mange timer historie gameplay har jeg igjen når jeg er kommet ca:

 

 

 

Britene kommer på besøk til Nassau, i regi av Blackbeard.

 

 

 

 

 

 

Hvilken sekvens er dette? Er nok igjen litt. Er totalt 13 sekvenser.

 

 

Lenke til kommentar

tipper best står for 1080p 30fps og de andre 3 er lavere, ikke helt sikker på dette siden jeg aldri har prøvd selv.... kan og være ps4 velger selv utfra din tilkobling, skal høre med han jeg sitter å ser på som streamer for å være sikker

 

De sier man må velge best for max oppløsning

 

Ok, takk :)

 

 

Har hatt problemer med buffering og slikt når jeg har streamet ifra PC. Og nå ser jeg det skjer ifra PS4 også. Skjønner ikke hvorfor...har fiber 60/60....

 

Kan du/dere bare sjekke streamen her å bekrefte at det stopper opp med jevne mellomrom for dere også?

http://www.twitch.tv/larzen

 

EDIT: Leser nå at ekstremt mange har problemer med Twitch. Virker som mer eller mindre hele europa er påvirket.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

 

Jeg slo til på CDON tilbudet før jul, og fikk min konsoll på onsdag. Men er veldig usikker på om jeg skal beholde den. Det er ikke mange spill i butikken jeg har lyst på, kanskje NBA og tomb raider, men sistnevnte kan jeg spille på PC. Så jeg lurer på om det finnes mange morsomme man kan laste ned? Hva spiller dere?

Her er min spilliste slik som den er, og blir litt fremover.

I dag går det i:

Battlefield 4

CoD Ghosts

NFS Rivals

Killzone Shadowfall

Tomb Raider Definitive Edition

Resogun (PS+)

Outlast (PS+

 

 

Og på min kommendeliste, ser jeg frem til:

 

28.02 - Thief

20.03 - Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

21.03 - Infamous Second Son

09.09 - Destiny

1st Q - Driveclub

1st Q - Watch dogs

2nd Q - The Crew

4th Q - Tom Clancy's The Division

TBA - - Quantum Break

 

Men vare den oppgraderte kontrolleren, og bedre grafikk synes jeg neste gjør konsollen verdt det alene.

Og selv om spill som CoD, BF og NFS er serie-spill i det uendelige, så koser jeg meg mye med dem.

En PS4 til under 3000,- hadde jeg ikke stusset med å beholde.

 

Quantum Break...? Fra Microsoft Game Studios..?

Lenke til kommentar

 

 

Etter 38 timer har jeg nå klart så og si alt i Assasins Creed. Mangler kun 3 sånne skattekart, ettersom jeg ikke viste man måtte bruke Kenwaynse flåte til å få de..

 

Spillet er stort og utrolig gøy. Har klart 96 eller 98%

 

Mangler også å hacke de maskinene. Noe jeg tviler på at jeg gidder.

Får vel sikkert ikke 100% før jeg har klart 100% på alle oppdrag også. Noe jeg ikke har gjort.

 

Hvor mange timer historie gameplay har jeg igjen når jeg er kommet ca:

 

 

 

Britene kommer på besøk til Nassau, i regi av Blackbeard.

 

 

 

 

 

 

Hvilken sekvens er dette? Er nok igjen litt. Er totalt 13 sekvenser.

 

 

 

 

Det er jeg faktisk jævlig usikker på altså!

 

EDIT: Det må være mellom 7-9 da tenker eg :) Så har en del igjen ja!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...