Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk endelig rivet meg selv å fikk spilt noe Warframe. Jeg vil si jeg likte det ganske greit til å være F2P eller P2W :p.

 

"http://www.gamepur.com/news/13637-geoff-psyched-new-infamous-second-son-demo-dev-has-upped-ante-graphics-ps4.html"

Spillet har sett imponerende ut hele tiden synes da jeg på det visuelle, selvom Geoff blir hypet hele tiden så vil jeg tro på han denne gang.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

PS4 er jo best. Sony har jo hørt på sine tilhengere og ordnet det slik at man kan byttelåne spill med venner, og at man ikke trenger å være pålogget internett for å spille og liknende. Noe Microsoft ikke har gjort. Så for meg er i alle fall valget veldig enkelt: Det blir PS4! Men nå er det ikke kommet så mange gode spill enda, så jeg venter. Thief 4 ser jeg frem til, men det er veldig lenge til det kommer.

Støtter foresten PS4 Oculus Rift?

Lenke til kommentar

Hvorfor kobler du ikke bare PC'n til TV'n med HDMI-kabel, da? Vips, så har du PC-spillet på den samme storskjermen i den samme sofaen :)

 

Bare å bruke en xbox360-kontroller med usb-plugg så har du konsollfeelingen også.

 

Alt for mye styr da den stasjonære PC-en står et godt stykke unna stua, ikke bare må det strekkes en lang HDMI kabel men jeg må jo også legge opp en eller annen løsning som lar håndkontroller osv kommunisere med PC-en som da står et stykke borte. Veldig mye styr for minimal gevinst spør du meg, har aldri sett nyttverdi med å ha PC-en koblet opp til TV-en på den måten.

Lenke til kommentar

Det blir PS4! Men nå er det ikke kommet så mange gode spill enda, så jeg venter. Thief 4 ser jeg frem til, men det er veldig lenge til det kommer.

 

 

Nåja, ville ikke si at det er så veldig lenge til 28. februar 2014. Som er lanseringsdato for thief ifølge spillkalenderen.

Lenke til kommentar

Kjøpte PS4 i dag og skulle starte den opp nå. Den virker ikke, slår seg på, men får ikke noe bilde. Har brukt flere forskjellige hmdi-kabler uten suksess. Har jeg rett på noe her? (bortsett fra å sende inn til reprasjon) Forhåndsbestilte den hos Gamestop og vet de har flere inne, men de er jo reservert til andre...

Nå skjønner jeg ingenting. Var på Gamestop i dag og de fikk signal med en gang. Gikk hjem nå og prøvde igjen. Virker ikke. Byttet TV, og da virket det. Tydeligvis er det noe galt med TV'en min, men jeg spilte på den med PS4'en til en kompis for noen dager siden...

Lenke til kommentar

 

Å fy faen. Testa Killzone online med en kompis her nå for første gang, bare for morro. Det var ikke morro i hele tatt. Søppel og tamt sammenlignet med BF. Off

Kunne ikke vært mer enig.. Har ikke giddet å fullføre singel player delen engang...

 

 

Enspiller bitten fullførte jeg faktisk, på det vanskeligste ettersom det ikke var store utfordringen. Til tross for mye bugs og mye latterlig AI, var det en helt OK enspiller.

Lenke til kommentar

PS4 er jo best. Sony har jo hørt på sine tilhengere og ordnet det slik at man kan byttelåne spill med venner, og at man ikke trenger å være pålogget internett for å spille og liknende. Noe Microsoft ikke har gjort. Så for meg er i alle fall valget veldig enkelt: Det blir PS4! Men nå er det ikke kommet så mange gode spill enda, så jeg venter. Thief 4 ser jeg frem til, men det er veldig lenge til det kommer.

 

Støtter foresten PS4 Oculus Rift?

 

Du er jo helt utdatert :p

 

Noen som har funnet det nye Sony headsettet i butikk forresten ?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

PS4 er jo best. Sony har jo hørt på sine tilhengere og ordnet det slik at man kan byttelåne spill med venner, og at man ikke trenger å være pålogget internett for å spille og liknende. Noe Microsoft ikke har gjort. Så for meg er i alle fall valget veldig enkelt: Det blir PS4! Men nå er det ikke kommet så mange gode spill enda, så jeg venter. Thief 4 ser jeg frem til, men det er veldig lenge til det kommer.

 

Støtter foresten PS4 Oculus Rift?

 

Du er jo helt utdatert :p

 

Noen som har funnet det nye Sony headsettet i butikk forresten ?

 

 

Ser det er lagervare hos CDON nå.

Lenke til kommentar

Trenger et skikkelig headset til PS4. Men venter til det kommer noe skikkelig test av disse. Dem ser varme ut...og ikke noe er mer hat en varme headset altså. Disse putene på Sony sitt nye ser ut som typisk billig og varme puter. Noe som ikke er holdbart om en spiller endel.

 

IGN hadde en "anmeldelse" av dem idag så jeg men den anmeldelsen er ikke verdt en dritt..så jeg håper det kommer en skikkelig test av disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...