Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Synes spill er verre enn film, når det gjelder film er jeg bare en passiv titter, mens i spill er det jeg som styrer og da lever jeg meg langt mer inn i det.

 

Fascinerende... Da fungerer vi to stikk motsatt. :D

 

Bra det er slik. Hadde vært en kjedelig verden hadde vi alle vært like.

Lenke til kommentar

 

Gru gleder meg til å prøve mer Oculus Rift... :D

 

Er det satt noe dato for endelige versjonen av Oculus?

 

 

Nei, men ryktet er iløpet av året. Bare å krysse både fingrer å tær for at det skjer.. Selv med lav oppløsning så ble jeg sykt imponert etter å ha prøvd det på SpillExpo. Tok den berg å dalbane demoen og det var akkurat som å ta en berg å dalbane...brillene lurte hjernen og jeg kjente jeg bli dratt ut til sidene og suget i magen.

 

Eneste som manglet var vinden og hylet til andre :p

Lenke til kommentar

 

 

Gru gleder meg til å prøve mer Oculus Rift... :D

 

Er det satt noe dato for endelige versjonen av Oculus?

 

 

Nei, men ryktet er iløpet av året. Bare å krysse både fingrer å tær for at det skjer.. Selv med lav oppløsning så ble jeg sykt imponert etter å ha prøvd det på SpillExpo. Tok den berg å dalbane demoen og det var akkurat som å ta en berg å dalbane...brillene lurte hjernen og jeg kjente jeg bli dratt ut til sidene og suget i magen.

 

Eneste som manglet var vinden og hylet til andre :p

 

Ohh heldig gris som har prøvd det da:D Gleder meg sykt mye til release!

Lenke til kommentar

Hei,

 

jeg kjøpte PS4 og BF i går. Skaffet meg også abo på PS+.

 

Noen som har anelse om hvorfor Sony vil ha meg til å betale kr 122,- for Resogun? Jeg trodde dette var gratis når man abonnerer på PS+?

Ps+ funker slik at du får gratis spill i måneden, Resogun var fra releas og frem til i går eller forigårs. I Februar får du Outlast og neste måned får du noe annet. Har du ikke sikkret deg kopi av spillet før tilbudet er borte må du betale for det, men alle spill du laster ned mens du har ps+ vil du kunne spille så lenge du abbonderer på +-tjenesten

Lenke til kommentar

Hei,

 

jeg kjøpte PS4 og BF i går. Skaffet meg også abo på PS+.

 

Noen som har anelse om hvorfor Sony vil ha meg til å betale kr 122,- for Resogun? Jeg trodde dette var gratis når man abonnerer på PS+?

du er nokk for sent ute resogun er ikke blandt ps+ spilla lenger, ingen spill forblir på ps+ for evig tid, men laster du ned spillet mens det ligger inne på ps+ seksjonen så er spillet ditt i evig tid så lenge du har ps+, ser ut som resogun og dont starve ble erstatta av outlast i går

 

ble mange svar på samme spm :rofl:

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

 

 

Noen som har peiling på hva som er/vil være forskjellen på sportsspill som FIFA og Madden på PS4 i forhold til PS3 og Xbox 360. Bare bedre grafikk? Eller bedre fysikk osv?

 

Ny spillmotor. Flere spillere kan nå gå i dueller - ikke bare to som tidligere. Reprisene kjører 60 fps - de kjørte i ca 20 fps tidligere. Har opplevd at karrieremodusen er litt mindre uforutsigbar enn på PS3/360 ellers er spillet ganske likt.

 

Okei, det hørtes kult ut! Snakker du om FIFA eller Madden?

 

FIFA :)

Lenke til kommentar

 

 

Gru gleder meg til å prøve mer Oculus Rift... :D

 

Er det satt noe dato for endelige versjonen av Oculus?

 

 

Nei, men ryktet er iløpet av året. Bare å krysse både fingrer å tær for at det skjer.. Selv med lav oppløsning så ble jeg sykt imponert etter å ha prøvd det på SpillExpo. Tok den berg å dalbane demoen og det var akkurat som å ta en berg å dalbane...brillene lurte hjernen og jeg kjente jeg bli dratt ut til sidene og suget i magen.

 

Eneste som manglet var vinden og hylet til andre :p

 

 

Testet det også hos en kompis som har Dev kit av Oculus + en gang Pressfire/Dagbladet var innom jobben og demonstrerte det. Sykt fett og er spent på videre utvikling. Oppløsningen var selvsagt altfor dårlig, men tross det så fikk man utrolig magesus. Tror dette kan bli skremmende bra med sylskarp skjerm på plass.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Gru gleder meg til å prøve mer Oculus Rift... :D

Er det satt noe dato for endelige versjonen av Oculus?

Nei, men ryktet er iløpet av året. Bare å krysse både fingrer å tær for at det skjer.. Selv med lav oppløsning så ble jeg sykt imponert etter å ha prøvd det på SpillExpo. Tok den berg å dalbane demoen og det var akkurat som å ta en berg å dalbane...brillene lurte hjernen og jeg kjente jeg bli dratt ut til sidene og suget i magen.

 

Eneste som manglet var vinden og hylet til andre :p

Testet det også hos en kompis som har Dev kit av Oculus + en gang Pressfire/Dagbladet var innom jobben og demonstrerte det. Sykt fett og er spent på videre utvikling. Oppløsningen var selvsagt altfor dårlig, men tross det så fikk man utrolig magesus. Tror dette kan bli skremmende bra med sylskarp skjerm på plass.

Rev. 2 kommer med skarpere skjerm ;-)

Lenke til kommentar

Synes spill er verre enn film, når det gjelder film er jeg bare en passiv titter, mens i spill er det jeg som styrer og da lever jeg meg langt mer inn i det.

 

Dette samsvarer med mine tanker og opplevelser rundt emnet. Film er en tafatt opplevelse sammen lignet med spill i mitt hode. Men jeg er en person som har lett for å leve meg inn i spill/film, og da spesielt spill av typen som Outlast etc.

Lenke til kommentar

The Order blir kun single player: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=764279

 

Jeg synes det er greit da jeg ble lei av at forrige generasjon nesten alltid skulle ha en "påklistra" MP del, selv om det i utganspunktet var et SP spill.

 

Kjempe gode nyheter. Antall spill som spilles online i løpet av en konsoll sin levetid kan som regel telles på én hånd for min del. Uten å egentlig helt ha noe å basere det på, tror jeg ikke The Order hadde vært en av de spillene. Å ha online delen for coverfyll er bare bortkastet.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

The Order blir kun single player: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=764279

 

Jeg synes det er greit da jeg ble lei av at forrige generasjon nesten alltid skulle ha en "påklistra" MP del, selv om det i utganspunktet var et SP spill.

 

Kjempe gode nyheter. Antall spill som spilles online i løpet av en konsoll sin levetid kan som regel telles på én hånd for min del. Uten å egentlig helt ha noe å basere det på, tror jeg ikke The Ordrer hadde vært en av de spillene. Å ha online delen for coverfyll er bare bortkastet.

 

 

nja Mala ;P , cod4, world at war, black ops, modern warfare, modern warfare 2, bad company, bad company 2, BF3, BF: 1942, gears of war

 

har fort blitt nokon tima dei siste åra ;P

Lenke til kommentar

 

 

The Order blir kun single player: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=764279

 

Jeg synes det er greit da jeg ble lei av at forrige generasjon nesten alltid skulle ha en "påklistra" MP del, selv om det i utganspunktet var et SP spill.

 

Kjempe gode nyheter. Antall spill som spilles online i løpet av en konsoll sin levetid kan som regel telles på én hånd for min del. Uten å egentlig helt ha noe å basere det på, tror jeg ikke The Ordrer hadde vært en av de spillene. Å ha online delen for coverfyll er bare bortkastet.

 

 

nja Mala ;P , cod4, world at war, black ops, modern warfare, modern warfare 2, bad company, bad company 2, BF3, BF: 1942, gears of war

 

har fort blitt nokon tima dei siste åra ;P

 

 

Om du stryker Black Ops,MW2 og Bf3 fra den lista er jeg enig :p De spillene der ble lagt bort rimelig kjapt. 5-10 timer online teller ikke i min bok :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...