Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Hadde satt pris på en stemme eller to om noen i hele tatt henger inne på itavisen :p Video #3 altså :wee:

 

https://itavisen.no/2018/09/11/hvem-av-disse-bor-vinne-en-eksklusiv-playstation-4-pro/

Stemte på deg av flere grunner.

Først og fremst for å berge premien. Ser helst at den blir plassert i et ordentlig hjem, der den slipper å være redd for å bli avlivet i en "morsom" video ved garasjen til Ronny når neste konsoll lanseres om tre år. Ei heller vil jeg at tafsende små ostepopfingre besudler kontrollene før pappa spiller fifa av alle ting på den. Fysj. LE-konsoller fortjener et varmt og kjærlig hjem, på en glasshylle sammen med sine søsken så her har du min stemme.

 

Hadde uansett stemt på deg fordi du spiller av den feteste introen ever made som selv i dag skyter retrobølgene rett inn i hjernebarken min.

 

Og så virker du som en sympatisk fyr.

 

Håper du vinner!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemte også på deg Mala :) Synes ikke s***kids som ødelegger ting for å få nye skal belønnes for idioti - det er ikke artig i det hele tatt. I tillegg så er det jo slik at diskusjon.no > itavisen. Til sist virker du jo som en OK+ fyr ut fra de mange innleggene du har postet. Krysser fingrene for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Om mye om og men er jeg ferdig med God of War. Et bedre skoleeksempel i bortkastet potensiale skal man lete lenge etter. Håper Red Dead leverer.

 

 

2018 har vært helt krise for min del på spillfronten. God of War og Octopath var begge gigantiske skuffelser, spesielt God of War. Digger linære spill og digger åpen verden spill, men sånne hybrider som God of War takler jeg ikke. Det hadde vært uendelig mye bedre om det var mer linært og kortere gå-avstander. Har faktisk ikke kommet et eneste spill i år som jeg har likt, så håper RDR2 redder inn året på tampen. Skal ikke ha noen andre spill enn det i år.

 

 

 

Fullførte God of War i går og endret litt mening. Angrer på jeg ikke spilte igjennom alt raskt, det at jeg ble lei og ga opp gjorde til at jeg måtte lære meg kontrollene på nytt hele tiden.

 

Spent på neste spill i serien. Større sjefskamper og en litt lettere Kratos så blir det perfekt.

 

:hmm:

Lenke til kommentar

:hmm:

Et par selvmotsigelser der ser jeg. Fullførte det i går i den forstand at jeg gjorde det aller siste etter sistesjefen.

 

Står fortsatt for at God of War har plenty med bortkastet potensiale, men at jeg spilte det såpass fragmentert med en time her og der ila mange måneder gjorde nok til at inntrykket ble enda dårligere.

 

Det som løftet det opp var slutten, og spesielt det siste bildet kun Kratos ser. Tror de kan ta serien videre til et bra sted om de legger fra seg rollespill-elementene og den "liksom"-åpne verdenen som jeg syns var malplassert i God of War. Usikker på hva hele opplegget med at alt var en lang scene gjorde godt også, savnet cutscenes og hopping i tid.

 

Var God of War alt i alt skuffende? Ja. Var det like skuffende som jeg sutret om i starten? Kanskje ikke. Men når man har så sterke følelser for en spillserie er det vanskelig å ikke blir irritert når det har åpenbare mangler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...