Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner det å koke. Minst 8 dager siden konsollen min ble reparert, og 8 dager siden siste oppdatering på saken. Kontaktet Elkjøp både i går og på tirsdag, og det må være ganske tydelig at jeg begynner å bli temmelig misfornøyd med hele opplegget. Prøver å være hyggelig med Elkjøp da, men gitt klar beskjed om at dette er uholdbart.

 

Hun jeg chat'et med i går skal ha sendt en melding til verkstedet. De hadde flere timer på seg til å oppdatere meg i går og har heller ikke oppdatert meg i dag. Det er snakk om halvannen arbeidsdag. Ingenting om hva som foregår, ingenting om at dette er komplisert, ingen beklagelser.

 

Det at kundene er svært misfornøyde spiller nok tilnærmet null rolle. Det er ikke slik at jeg boikotter Elkjøp fordi verkstedene surrer, for jeg antar jo at dette ikke er Elkjøps egne verksteder. Skal vel også mye til for å bytte verksteder, hvis det i det hele tatt lar seg gjøre.

 

Nå er det faktisk ikke sikkert at jeg får konsollen iløpet av neste uke. I beste fall sendes den i morgen, så er den hos det første verkstedet som jobbet med den på tirsdag/onsdag eller noe og så skal den sendes videre til butikken. Da snakker vi totalt tre og en halv uke eller noe, kanskje til og med fire uker. Noe av det som virkelig får det til å koke er at konsollen kan ha vært ferdig reparert siden 12. sep.

Endret av BVB09
Lenke til kommentar

Det kan jo godt være at de ikke klarte å finne feilen og at konsollen ble videresendt til annet verksted for å prøve å utbedre der, og så har også dem opplevd samme symptomene. I tillegg kan det oppstå bemanningsproblemer p.g.a sykdom og andre hendelser.

 

Noe av det verste er brudd i multilags PCB. Spesielt om det påvirkes av ørsmå temperaturforskjeller.

Alt annet en enkelt å fikse om man tror det er komponentbasert feil.

 

Hvis du ender opp med ny konsoll er det nok noe som var vanskelig å diagnostisere/reparere.

Lenke til kommentar

Yes ass. Kontaktet Elkjøp igjen ettersom verkstedet ikke har klart å oppdatere saken iløpet av to døgn etter at kundeservice tok kontakt med dem, så nå har butikken blitt kontaktet og så må de kontakte verkstedet...

 

Skal prøve å begrense spammingen om dette, men frustrasjonsnivået er skyhøyt.

post-479437-0-92422500-1537537635_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ble oppringt nå, så virker som at de har forstått "alvoret". Har visst vært hos Sony i utlandet et sted og er nå på vei til butikken. Krysser fingrene for at jeg har den til FIFA-release på tirsdag.

 

Det handler ikke bare om at jeg har lyst til å spille fra release, men at jeg vil unngå å havne på etterskudd, som gjør det vanskelig å finne noen å spille med, siden de da bare må tro meg på at jeg holder et bra nivå, med null statistikk å vise til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...