Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

På en skala fra 1 til 7, hvor weeaboo må man være for å sette pris på Persona 5? Jeg mener, jeg liker noen animer, en og annen manga, studio ghibli, phoenix wright og jrpgs til og med ffix, men det er grenser.

 

Jeg vet ikke om det er hva det egentlig står på. Jeg har vært en stor fan av alt japansk siden tidlige tenårene, men problemet mitt med Persona-titlene er at de prøver så altfor hardt å være sære og alternative. Du merker det på alt fra karakterene til musikken til monsterdesignet. Nei, gi meg da heller Dragon Quest XI, Tales of Berseria eller Xenoblade Chronicles 2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HA HA så jeg skal steme på nr 3 da, er deg stemte nå på deg mr mala :)

 

 

Da har jeg også stemt på video 3.

 

Herregud for et sutrete kommentarfelt. Folk tar dette altfor alvorlig.

 

 

Du har fått min stemme! Hatten av for en slik fin og presentabel samling! :thumbup:

 

 

Fikk min stemme også! :D

Aah, tusen takk alle sammen :) Er veldig fornøyd med å havne blandt de nominerte uansett, men setter virkelig pris på stemmene deres :D Kommentarfeltet koser jeg meg med, bra underholdning!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Stemme til Mala. Det var en imponerende fin samling med aldrende konsoller. Litt spesielt å ta vare på en gammel CRT-tv fra samme epoke, men det må man vel kanskje for å få akspetabel kvalitet på bildet..

Det er bare det ene oppsettet..har foreldrens større Sony Trinitron stående bak meg når jeg filmet den lille snutten der :p Flere maskiner der altså! Bruker selvsagt kvalitets RGB-kabler til alle de gamle konsollene hehe. Ser helt konge ut på CRT! Og tak for rosen! Det motiverer veldig.

 

Det er over snittet sært..men madammen lar det skli så :D

 

Og til dere andre også...jeg setter virkelig stor pris på innleggene deres, det varmer veldig altså. Tusen takk :love:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg syns det er forkastelig. Kommentarfeltet på ITavisen har jo vært ett minefelt i alle år.  

 

EDIT: Ser kanskje at ordlyden min i forrige innlegg kanskje kan tolkes litt feil. Det var på ingen måte meningen, dårlig måte å uttrykke seg på fra min side.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...