Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt sånn off-topic, sikkert ikke mange av dere som spiller NBA spill, men jeg har alltid vært fan av nba 2k, men tenkte jeg skulle prøve nba LIVE 19 sin versjon av basketspillet men jeg ser ikke spillet som fysisk kopi på noen nettsider. Har sjekket; elkjøp, komplett, gamezone, platekompaniet, cdon, ingen har nba live 19. Man kan kjøpe det digitalt, det er jeg klar over men vil ha fysisk kopi så jeg kan bytte det inn seinere i framtiden, til og med gamestop har ikke det. Noen som vet hvorfor? det er ikke sånn at spillet er så populær at det er utsolgt overalt :p sykt merkelig syns jeg

Lenke til kommentar

Kan man kreve å få låne en PS4 når min egen er sendt til reparasjon? Noen som har fått låne en PS4 av butikken? I morgen er det 2 uker siden jeg leverte den inn. Den er reparert, men sendes fram og tilbake for kontroll, og det tar kanskje noen dager ekstra for hver gang den sendes.

 

"For å kvalitetssikre at reparasjonen er blitt utført tilfredsstillende, og av en fagmann, er ditt produkt videresendt til en ekstern reparatør for analyse. Når arbeidet er blitt godkjent, vil verkstedet motta produktet tilbake"

Endret av BVB09
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...