Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å se en kjapp youtube-recap av uncharted 1-3 og spille kun firer´n? 

 

Ville heller anbefalt å spille alle selv, i alle fall når de er så billige på PSN.

 

Litt dårlig argument at et spill er "outdated" per dags dato. Spilte selv gjennom MGS 3,1,2 og 4 i 2014 for første gang, og synes alle fire spillene var jævlig bra selv om de var ganske "clonky" å spille i forhold til hva man er vandt med i dag.

Lenke til kommentar

Er inhabil til å uttale meg om MGS, da dette selvsagt er en helt fantastisk serie :p

Men nå syns jo jeg ikke Uncharted spillene var så utrolig bra når de kom heller da, hoppe aldri helt på hype-toget der. 

Og det kom ekstra tydelig igjennom når jeg til slutt kjøpte remastret utgaven i ett altfor svakt øyeblikk :wee:

 

Jeg tror jeg syns det første Uncharted var ganske bra når det kom på PS3, men ble nok en del blendet av flott grafikk. Så var det jo også ette ufattelig elendig spillutvalg på den konsollen fra før, så Uncharted ble på en måte ett samlingspunkt for mange muligens hehe.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan spill logger spilletid?

 

Ser jeg har så og så mange timer spilt, feks på en savegame i Horizon ZD, men når slutter og starter den tellingen? Hvis jeg trykker start/option, når jeg trykker plata og kommer inn på kart/menyene, når jeg trykker på PS-knappen..? Ikke før jeg avslutter selve spillet?

 

Er det noen universale regler for slikt?

 

For, det hender jo jeg enten trykker pause, eller går inn på kart og lar det stå en god stund før jeg kommer tilbake for å spille mer.. Hva er da reell spilletid?

Lenke til kommentar

Hehe. Er du kla

 

 

Har nok med å høre, Stop fucking car.... :tease: GTAV

 

 

Litt flaut. Men jeg har enda ikke spilt det spillet ferdig. Jeg pleier å starte på GTA spill og har det kjempe gøy. Men tror faktisk jeg aldri har spilt et ferdig....brenner ut før jeg er engang halvveis i historien. Mye mulig pga jeg bruker så mye tid på å bare leke meg rundt i spill verden. Spesielt i det siste spillet.... :D 

Lenke til kommentar

Hehe. Er du kla

 

 

Har nok med å høre, Stop fucking car.... :tease: GTAV

 

 

Litt flaut. Men jeg har enda ikke spilt det spillet ferdig. Jeg pleier å starte på GTA spill og har det kjempe gøy. Men tror faktisk jeg aldri har spilt et ferdig....brenner ut før jeg er engang halvveis i historien. Mye mulig pga jeg bruker så mye tid på å bare leke meg rundt i spill verden. Spesielt i det siste spillet.... :D

HÆÆÆÆ.du skriver til meg Hehe. Er du  kla. 

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...