Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo en .5 løsning. Maskinen er jo en del kjappere og en mulighet for dem som vil det. Det er nok en del føringer fra Sony hva man kan og ikke kan gjøre med den ekstra kapasiteten siden spillene skal fungere på begge konsollene, men generelt virker det som det som den ekstra ytelsen er tiltenkt høyere FPS og eyecandy. På meg virker det lite gjennomtenkt å ikke gi folk som velger å oppgradere en smooth overgang for å overføre alt innholdet mer elegant til ny maskin. De gir bare dårlig PR.

Lenke til kommentar

Nervene maktet ikke det gameplayet i går. Nytt forsøk på å komme videre i kveld :wee: En hard dag på jobb og påfølgende treningsøkt..krop og sinn var mer klar for å lene seg tilbake og slappe av hehe.

 

Dark Souls er vel heller prøv og feil gameplayet som ikke appellerer, ikke at det ser skummelt ut før det fjør det absolutt ikke :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Karret meg igjennom Outlast omsider med en kompis over PSN (synkronisert spilling I party, for ett leven :p) ..selvsagt dukket det opp fiender i spillet hos meg enkelte steder i spillet,  og ikke hos andre parten..til hans fornøyelse. Grusom stemning I disse spillene her altså, lite tyder på at det blir mer gledelig I Outlast 2.

Lenke til kommentar

 

Jeg har en voksen datter som elsker skrekkspill. Hun har nettopp rundet Resident evil 7 og likte det veldig godt. Hvordan er Outlast og Outlast 2 i vanskelighetsgrad sammenlignet med RE7? Hun liker skrekk, men liker ikke når det blir for vanskeligt :)

 

Med eller uten PSVR  da du,

Har ikke PSVR, så uten :)

Lenke til kommentar

Nervene maktet ikke det gameplayet i går. Nytt forsøk på å komme videre i kveld :wee: En hard dag på jobb og påfølgende treningsøkt..krop og sinn var mer klar for å lene seg tilbake og slappe av hehe.

 

Dark Souls er vel heller prøv og feil gameplayet som ikke appellerer, ikke at det ser skummelt ut før det fjør det absolutt ikke :p

"What Reamins of Edit Finch"? :p

Lenke til kommentar

Hadde satt stor pris på om noen kunne hjulpet meg med problemet mitt:

 

Når jeg trykker "share"-knappen og deretter "firkant" for å lagre klipp, siste 15 min som det er innstilt på, så lagrer den ikke siste 15 min som den skal... Jeg skjønner ikke hvorfor. Av og til lagrer den noen sekunder, andre ganger noen minutter, og andre ganger rundt 10 minutter.

 

Jeg har mistet mange artige øyeblikk pga dette. Mener at det fungerte tidligere, så aner ikke hva som har skjedd.

 

Anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...