Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pluselig nå røyk den ene strikken til mitt ps4 vr head sett, har vært nesten overforsiktig med vr headsett mitt da :confused: , er andre som har ødelagt strikken på sitt  ps4 vr head settet sitt ved bare ta det på seg, jeg har brukt vr heat sett vær dag nesten da. Nei etter påske ringer jeg gamezone be de å fixe det. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Pluselig nå røyk den ene strikken til mitt ps4 vr head sett, har vært nesten overforsiktig med vr headsett mitt da :confused: , er andre som har ødelagt strikken på sitt  ps4 vr head settet sitt ved bare ta det på seg, jeg har brukt vr heat sett vær dag nesten da. Nei etter påske ringer jeg gamezone be de å fixe det. :)

 

Så lenge du har behandlet det rimelig bør du kunne klage. 

Lenke til kommentar

 

Pluselig nå røyk den ene strikken til mitt ps4 vr head sett, har vært nesten overforsiktig med vr headsett mitt da :confused: , er andre som har ødelagt strikken på sitt  ps4 vr head settet sitt ved bare ta det på seg, jeg har brukt vr heat sett vær dag nesten da. Nei etter påske ringer jeg gamezone be de å fixe det. :)

 

Så lenge du har behandlet det rimelig bør du kunne klage. 

 

takk. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

 

Pluselig nå røyk den ene strikken til mitt ps4 vr head sett, har vært nesten overforsiktig med vr headsett mitt da :confused: , er andre som har ødelagt strikken på sitt  ps4 vr head settet sitt ved bare ta det på seg, jeg har brukt vr heat sett vær dag nesten da. Nei etter påske ringer jeg gamezone be de å fixe det. :)

 

Så lenge du har behandlet det rimelig bør du kunne klage. 

 

takk. :wee:

 

 

:p

Lenke til kommentar

 

 

 

Pluselig nå røyk den ene strikken til mitt ps4 vr head sett, har vært nesten overforsiktig med vr headsett mitt da :confused: , er andre som har ødelagt strikken på sitt  ps4 vr head settet sitt ved bare ta det på seg, jeg har brukt vr heat sett vær dag nesten da. Nei etter påske ringer jeg gamezone be de å fixe det. :)

 

Så lenge du har behandlet det rimelig bør du kunne klage. 

 

takk. :wee:

 

 

:p

 

Har du nå fått kjøpt deg et  spill, er det nei gå for GTAV...stop the fucking car, er det ja hva spill er det. :)

Lenke til kommentar

Nå.....back to PS4.
Jeg fikk en ny firmware 4.55 igår. Under oppdateringer stod det kun at den  ordnet stabilitet, og ingen ting annet på listen.
Noen som vet om det gjorde noe mer, og eventuell hvilken ustabilitet den har jobbet med?
 
Ellers har jeg et spørsmål om Resident Evil 7. Det spille tok ikke helt fatt i meg, men jeg må jo runne det. Er nå kommet til der hvor jeg har funnet en hånd, tatt den med i campingvognen, telefonen ringer og jeg får beskjed om å se i kjøleskapet.
Hvor er jeg i spillet da? Før halvveis, etter halvveis, eller nærmer jeg meg slutten? Begynner å gå litt smålei nå og har andre spill jeg vurderer å starte opp nå i høytidsdagene.

Endret av Camrot
Fjernet kommentar på slettet innlegg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stabilitetsupdatene er småfiks her og der, litt som for eksempel Steam gjør. Fikser bugs og diverse ting som man kan aldri har opplevd selv.

 

Ellers så sies det at det kanskje er for å fikse litt siden det skal ha blitt funnet en måte man kanskje kan "hacke" konsollen i fremtiden. Du vet, piratkopiering og slikt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Moderatormelding

 

Vi ønsker ikke persondiskusjoner på forumet, slik som også er beskrevet i retningslinjene. Noen innlegg er fjernet.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres videre i tråden. Reaksjoner på moderering kan sendes til meg på Personlig Melding.

 

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Nå.....back to PS4.

Jeg fikk en ny firmware 4.55 igår. Under oppdateringer stod det kun at den  ordnet stabilitet, og ingen ting annet på listen.

Noen som vet om det gjorde noe mer, og eventuell hvilken ustabilitet den har jobbet med?

 

Ellers har jeg et spørsmål om Resident Evil 7. Det spille tok ikke helt fatt i meg, men jeg må jo runne det. Er nå kommet til der hvor jeg har funnet en hånd, tatt den med i campingvognen, telefonen ringer og jeg får beskjed om å se i kjøleskapet.

Hvor er jeg i spillet da? Før halvveis, etter halvveis, eller nærmer jeg meg slutten? Begynner å gå litt smålei nå og har andre spill jeg vurderer å starte opp nå i høytidsdagene.

Langt du er i spillet ca 25% til 35% noe i den dur. Den hånden skal du bruke i et annet hus i re7 du må feste sette den hånda fast i noe. 

Lenke til kommentar

kan noen seriøst hjelpe meg? Nettverksproblemer

Er første gang jeg har problemer med dette her, jeg får ikke koblet til online på ps4. Det har gått kjempe bra hele tiden men så var jeg hos kompisen min i påsken og koblet til hans nett, alt gikk bra, men når jeg kom hjem etter noen dager og skulle koble til ps4 min hjemme, så står det at internett tilkobling er mislykket og ber meg om proxy server.......men Nettet fungerer på pc, tv, overalt, kun på ps4. Jeg bruker en extender siden hovedruteren er oppe i stuen og jeg har rom nede i 1 etasje, dette har fungert i over 1 år nå. Jeg har prøvd å restarte ruteren, slå av og på extenderen, til og med trykket på reset knapp og laget ny kobling men fortsatt ingen nettverk på ps4, noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...