Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bloodborne! Endelig!  :new_woot:

 

...Også må jeg betale for PSN+ eller spille hele spillet offline. :grumpy:

 

Dette problemet hadde jeg ikke da jeg spilte Dark Souls 2 og 3 på Steam (og heller ikke da jeg spilte Dark Souls 1 via PSN!), men Bloodborne er eksklusivt, så Sony har meg i en skikkelig armlås her. Har fortsatt ikke bestemt meg om jeg skal bite i det sure eplet og betale for PSN+, eller bite i det andre sure eplet og kjøre gjennom hele spillet offline. Spørsmålet blir om jeg skal betale for et helt abonnement kun for å kunne lese beskjeder og kjøre co-op i Bloodborne, for det er det eneste jeg kommer til å bruke det til.

Lenke til kommentar

 

Nå.....back to PS4.

Jeg fikk en ny firmware 4.55 igår. Under oppdateringer stod det kun at den ordnet stabilitet, og ingen ting annet på listen.

Noen som vet om det gjorde noe mer, og eventuell hvilken ustabilitet den har jobbet med?

 

Ellers har jeg et spørsmål om Resident Evil 7. Det spille tok ikke helt fatt i meg, men jeg må jo runne det. Er nå kommet til der hvor jeg har funnet en hånd, tatt den med i campingvognen, telefonen ringer og jeg får beskjed om å se i kjøleskapet.

Hvor er jeg i spillet da? Før halvveis, etter halvveis, eller nærmer jeg meg slutten? Begynner å gå litt smålei nå og har andre spill jeg vurderer å starte opp nå i høytidsdagene.

Langt du er i spillet ca 25% til 35% noe i den dur. Den hånden skal du bruke i et annet hus i re7 du må feste sette den hånda fast i noe.

Når en skal drive med spoiler kunne det vært greit å skjule det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ingen artikkel om Disney Afternoon Collection ennå...

IGN ga det vel 7 om jeg ikke husker feil. Største problemet med det er hvor elendig man har blitt i de gamle 8bits spillene, og hvor mye nostalgi man egentlig har. Har spilt det siden det kom ut i går og det er koselig, men samtidig merker jeg jo også hvor mye spill, og ikke minst kontrollene har utviklet seg siden Ducktales kom i 89. Hvis du bare er interessert i Ducktales, gå for remaken som kom for et par år siden, har du god nostalgi følelse for alle 5 spillene så er dette en konge pakke. Ikke er den dyr heller (179kr på psn)

Lenke til kommentar

Tja, det kommer an på hvordan man ser det. Jeg tenker nå at disse eldgamle titlene burde vært lagt ut gratis for lengst slik som Rockstar har gjort med sine gamle titler.

 

Når det er sagt synes jeg spillene holder seg bra. Spesielt Duck Tales og Chip'n Dale synes jeg er like gøy å spille i dag som da, og de er heller ikke fryktelig vanskelige. Darkwing Duck og Talespin ville jeg ikke begitt meg ut på i dag uten savestates.

 

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe den uansett da jeg allerede har spilt spillene til døde. For min del er de gjerne10-15 år for sent ute med disse retroutgivelsene sine.

Lenke til kommentar

Liker du vr spill :green: + flipper spill i vr da annbefaller jeg deg kjøpe pinball-fx2 nå 80.kr, er bare 3 flipper spill i selve spillet, må kjøpe resten er 50.kr pr flipper spill til sammen er det 9 flipper spill du kan spille på da. gøy er veldig bra. Har bare testet 3 stk da. er det beste flipper spillet jeg har spillet til nå er jo i vr da er jo mye bedre en vanlig da ang flipper spill. :D

Lenke til kommentar

 

Hvis du skal kjøpe pinball-fx2 kjøpe ikke de 6 flipper spillene i selve spillet, men kjøpe pinnball FX VR Sesong 1 pack 209.kr for 5 spill+ 50.kr for pinnball FX2 THE walking dead.

Nice. Har vurdert FX2 en stund. Kanskje jeg skal få ut fingern nå..

 

Sorry men få fingern ut nå fort deg, tilbud 80.kr nå er ca til den 20 et sted i denne måned,

Lenke til kommentar

Tviler på at Nier Automata er noe for han.

 

Originale Nier på PS3 er et av mine favorittspill. Men skeptisk til Automata, siden jeg likte eneren så godt og det lille jeg har sett av det nye har ikke overbevist.

 

 

 

 

Ah, Horizon Zero Dawn har jeg også spilt og elsker det!

Batmann spillene er vell på tilbud nå, greie spill det :)

 

 

Er ikke det last-gen da? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...