Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

så nettopp skyrim ble sendt tidligere fra gamezone :) , må nokk testes på current ps4 sånn jeg kan sammenligne med pro utgaven

 

17 dager igjen nå. Håper den kommer et par dager før. Ser Elkjøp forventer 4. november og Komplett 8. november. Så lever i håpet :-p Ifølge gamestop, der jeg bestilte fra, sa at den ville nok ankomme et par dager før offisiell release.

 

bare synd gamestop aldri gir ut konsollene før release, men klarer å vente siden det bare er så kort tid igjen, blir digg med ny konsoll, jula kom tidlig i år med både vr og pro :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

så nettopp skyrim ble sendt tidligere fra gamezone :) , må nokk testes på current ps4 sånn jeg kan sammenligne med pro utgaven

17 dager igjen nå. Håper den kommer et par dager før. Ser Elkjøp forventer 4. november og Komplett 8. november. Så lever i håpet :-p Ifølge gamestop, der jeg bestilte fra, sa at den ville nok ankomme et par dager før offisiell release.

bare synd gamestop aldri gir ut konsollene før release, men klarer å vente siden det bare er så kort tid igjen, blir digg med ny konsoll, jula kom tidlig i år med både vr og pro :w00t:

Så rart... Han jeg snakket med sa jeg kunne forvente å få den et par dager før. Men klager ikke sålenge jeg har den på releasedagen. Jeg var førstemann ut til å forhåndsbestille på min lokale sjappe så jeg forventer å kunne få den til release.

Lenke til kommentar

Vel Elkjøp skal aldri benyttes igjen. Så jeg tar til takke med Gamestop på dagen gitt. Bare håper de får inn de 15 enhetene de forventet, ellers vlir det fort noen ukers ekstra ventetid :p

samme her, fant ut på release att min vr ikke engang var sendt, de sa på kundeservice de hadde rota det til på lageret så bedde bare hu eg snakka med ordne sånn jeg fikk henta ett headsett i nærmeste butikk på regning sånn jeg kunne betale når jeg fikk pengene igjen for det som var rota bort, forbanna surrehuer hele gjengen på elkjøp

Lenke til kommentar

 

 

 

så nettopp skyrim ble sendt tidligere fra gamezone :) , må nokk testes på current ps4 sånn jeg kan sammenligne med pro utgaven

17 dager igjen nå. Håper den kommer et par dager før. Ser Elkjøp forventer 4. november og Komplett 8. november. Så lever i håpet :-p Ifølge gamestop, der jeg bestilte fra, sa at den ville nok ankomme et par dager før offisiell release.

bare synd gamestop aldri gir ut konsollene før release, men klarer å vente siden det bare er så kort tid igjen, blir digg med ny konsoll, jula kom tidlig i år med både vr og pro :w00t:

Så rart... Han jeg snakket med sa jeg kunne forvente å få den et par dager før. Men klager ikke sålenge jeg har den på releasedagen. Jeg var førstemann ut til å forhåndsbestille på min lokale sjappe så jeg forventer å kunne få den til release.

 

de får de nokk inn på lager noen dager før, men tvilsomt de gir noen konsollene før release hehe ( alt kommer ett par dager før relese somregel, men de har ikke lov å gi ut ting før dagen)

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Komplett/Jernia har ikke lov til å utlevere PSVR eller PS4p før release pga. restriksjoner/bøter fra Sony mtp. pick-up-point. Selv om det står sendt fra komplett til pickup 1 uke før så står det fortsatt på lager i Sandefjord sa de. Så er nok mange som får påpakk fra Sony om det skulle vise seg at noen var litt "hyggelige" 

Lenke til kommentar

Komplett/Jernia har ikke lov til å utlevere PSVR eller PS4p før release pga. restriksjoner/bøter fra Sony mtp. pick-up-point. Selv om det står sendt fra komplett til pickup 1 uke før så står det fortsatt på lager i Sandefjord sa de. Så er nok mange som får påpakk fra Sony om det skulle vise seg at noen var litt "hyggelige"

Lurer på om gamezone får de samme reaksjonene. De sender jo nesten alltid spill/konsoller lenge før release. Har hørt om flere som har fått forhåndsbestillinger opptil 2-3 uker før release.

Lenke til kommentar

kommer helt ann på hva du selv liker å spille. Om du liker gode historiedrevne RPGer kan jeg vertfall ikke få anbefalt witcher 3 nok, det beste spillet jeg noengang har spilt, punktum finale.

Witcher 3 har jeg faktisk liggende, spilt i en times tid, men jeg har egentlig aldri likt RPG/open world. Jeg blir så fort lei/utålmodig.

 

Jeg er glad i historiedrevne action-spill(fps, 3ps osv), stemningsfylte indie-spill, gode plattformspill(har allerede spilt rayman) og også andre spill hvis de er veldig gode (med unntak av skrekk).

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

 

kommer helt ann på hva du selv liker å spille. Om du liker gode historiedrevne RPGer kan jeg vertfall ikke få anbefalt witcher 3 nok, det beste spillet jeg noengang har spilt, punktum finale.

Witcher 3 har jeg faktisk liggende, spilt i en times tid, men jeg har egentlig aldri likt RPG/open world. Jeg blir så fort lei/utålmodig.

 

Jeg er glad i historiedrevne action-spill(fps, 3ps osv), stemningsfylte indie-spill, gode plattformspill(har allerede spilt rayman) og også andre spill hvis de er veldig gode (med unntak av skrekk).

 

 

Prøv Metro: 2033 og hvis du liker den, Metro: Last Light. Det er fps med en solid historie, intens action og god våpenfølelse.

Lenke til kommentar

Hvilke spill bør stå på spillelisten min denne julen? Har så vidt spilt noen spill de siste 1-2 årene.

 

Alltid vanskelig å anbefale spill til noen en ikke kjenner. Men utifra hva du nevner:

 

 

 

 

 

Og et par litt mer omdiskuterte spill som jeg personlig synes er veldig bra. The Division får en gigantisk patch idag som gjør spillet forhåpentligvis enda bedre. Det er litt open world men alt er forholdsvis linært og multiplayer er helt valgfritt.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...