Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger litt hjelp her , er usikker på om jeg skal handle skyrim på ps4 pro eller xbox one s. Kan noen forklare meg hvordan mods fungerer på ps4 iforskjell til xbox ? mest gira på å få skyrim på ps4 pro , pga 4k native oppløsning :)

 

På XBO så har du helt klart bedre mod støtte. For på PS4 så kan du kun ta ibruk assets som er i spillet. Og da begrenser det seg veldig fort iforhold til hva en er vandt til på PC.

Lenke til kommentar

 

Hvordan var oppløsningen? gitter effekt?

Kvaliteten på bildet generelt?

Hvis man har briller?

Gjorde ingen instillinger foruten å vende litt på kameraet så det kunne sansynligvis vært skarpere! Det var heller ingen hodetelefoner der så bakgrunnsstøy ødelagte en del for innlevelsen. Likte uansett det jeg så.
Syns gittereffekten var nesten borte jeg sammenliknet med mine oculus rift dk2.

 

Skal kjøpe PSVR når jeg er i USA i starten av desember.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

 

Trenger litt hjelp her , er usikker på om jeg skal handle skyrim på ps4 pro eller xbox one s. Kan noen forklare meg hvordan mods fungerer på ps4 iforskjell til xbox ? mest gira på å få skyrim på ps4 pro , pga 4k native oppløsning :)

 

På XBO så har du helt klart bedre mod støtte. For på PS4 så kan du kun ta ibruk assets som er i spillet. Og da begrenser det seg veldig fort iforhold til hva en er vandt til på PC.

 

men hvordan fungerer det ? må man laste ned mod fra pcn, å legge over på xboxn isåfall, eller blir det lagdt til , slik at du kan laste ned og legge til mods rett fra spillet ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det blir nok en egen mod meny slik som på xb1 hvor du får opp alle sammen og kan bla deg igjennom og laste ned etter hvert som du finner de du liker. Prøvde mods på FS17 som jeg fikk i går, og der er det veldig enkelt. Men jeg vet det er begrensninger på hva man får lov og ikke lov til på konsoll kontra hva pc versjonen ender opp med. 

Lenke til kommentar

Skulle bare ønske jeg var noe flink i disse spillene...for jeg er alt for treg. Men da igjen så begynner jeg å bli grå/hvit i skjegget.... :D

Og det er derfor vi burde klart å lage noen grupper for oss med lite hår, reaksjonsevne som en vareheis og syn som en flaggermus.

Så lenge vi spiller på like premisser, blir det ca like gøy for oss imellom, som kidsa seg imellom med sine hyper-twitch-and-jump-slide-turn-aim-and-head-shot-with-the-sniper-spider-tingeling-senses.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Skulle bare ønske jeg var noe flink i disse spillene...for jeg er alt for treg. Men da igjen så begynner jeg å bli grå/hvit i skjegget.... :D

Og det er derfor vi burde klart å lage noen grupper for oss med lite hår, reaksjonsevne som en vareheis og syn som en flaggermus.

Så lenge vi spiller på like premisser, blir det ca like gøy for oss imellom, som kidsa seg imellom med sine hyper-twitch-and-jump-slide-turn-aim-and-head-shot-with-the-sniper-spider-tingeling-senses.

 

Jeg er absolutt med på et sånt opplegg  :w00t:

Lenke til kommentar

 

 

Skulle bare ønske jeg var noe flink i disse spillene...for jeg er alt for treg. Men da igjen så begynner jeg å bli grå/hvit i skjegget.... :D

Og det er derfor vi burde klart å lage noen grupper for oss med lite hår, reaksjonsevne som en vareheis og syn som en flaggermus.

Så lenge vi spiller på like premisser, blir det ca like gøy for oss imellom, som kidsa seg imellom med sine hyper-twitch-and-jump-slide-turn-aim-and-head-shot-with-the-sniper-spider-tingeling-senses.

 

Jeg er absolutt med på et sånt opplegg  :w00t:

 

Tom. for 40+? Im in :p

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

CoD sin suksessformel har heller ikke jeg helt skjønt. Nå spiller ikke jeg så mye shootere i utgangspunktet, men av de jeg har spilt synes jeg ikke CoD utmerket seg på noen måte (det ene CoD jeg har spilt er Modern Warfare, som visstnok skal være et av de beste). Hvis jeg skulle anbefalt en FPS ville jeg heller anbefalt Metro-spillene, som har en fantastisk atmosfære og den beste våpenfølelsen jeg har vært borti. Synes også det nye Doom og Wolfenstein: New Order virker mye mer imponerende enn CoD, men jeg har ikke testet disse ennå.

Lenke til kommentar

så nettopp skyrim ble sendt tidligere fra gamezone :) , må nokk testes på current ps4 sånn jeg kan sammenligne med pro utgaven

 

17 dager igjen nå. Håper den kommer et par dager før. Ser Elkjøp forventer 4. november og Komplett 8. november. Så lever i håpet :-p Ifølge gamestop, der jeg bestilte fra, sa at den ville nok ankomme et par dager før offisiell release.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...