Jump to content

Mojo Wangen

Medlemmer
  • Content Count

    164
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

35 :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ganske usannsynlig ettersom Power nå kjørte en "trekning" og de holder på å samle inn info hvilke versjoner folk skal ha.
  2. My guess; de klarer det ikke JEg også blir oppgitt å se samme spørsmål hvert 3-4 post, men har ikke tatt meg bryet i å svare. Burde vært festet til toppen at man ikke skal spørre siden ingen vet, så kanskje vi slipper
  3. Det ser jeg ikke noe sted, men både jeg og en kollega bestilte samtidig og begge kom automatisk opp i postnord appen min (1 i går og 1 nå) Men er akkurat det samme som skjedde når vi bestilte på slippet i slutten av Januar også, fikk også 2 stk. "Leveransbeskjed" mailer og automatisk inn i Postnord appen. Fikk konsollene dagen etter at bekreftelsen kom på mail. Men de sender nok ut i dag vil jeg tro ettersom de skulle gå igjennom så mange ordre manuelt først
  4. Han flyttet bare fra ett sted i Oslo til ett annet sted, så han får konsollen sin uansett. Men er en prinsippsak når Komplett sier de ikke kan endre ordren og eventuelt må kansellere den slik at han får bestille påp nytt og må vente x ant måneder i stedet for 1,5 uke Kan umulig være så vanskelig for Komplett å endre ett par linjer på en ordre som ikke har blitt behandlet enda
  5. Verre for en annen kompis som har hatt 3 Mars lenge, men fra han bestilte PS5 til nå så har han flyttet, og Komplett mener de ikke kan endre leveringsadressen. De presterte å si at løsningen var å kansellere ordren, for så å bestille på nytt men da mistet han plassen sin i køen....
  6. Fikk ikke noen varsel, og jeg har både mail + sms alert satt opp (betalingsversjonen til Distill) Så det er nok en bug du har fått
×
×
  • Create New...