Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen skjulte triks for å få en ekstern HDD til å fungere med PS4 mtp. Backup?

Prøv en annen harddisk først.

Jeg brukte vel 2-3 timer på min Western Digital Passport 2GB. Fikk den ikke til å fungere med Xbox One, fikk den ikke til å fungere med PS4. Dukket bare opp som en media-drive og kunne ikke brukes til spilldata.

Formaterte den i "alle mulige" formater. No go.

Fikk låne harddisk av naboen. Fungerte uansett hvordan jeg formaterte den. Systemet fant den, formaterte og fungerte fra første stund.

Lenke til kommentar

WD Passport Ultra Ja.. Det var liksom den neste jeg skulle prøve haha. Hørtes lovende ut. Den jeg sliter med nå er en litt eldre Lacie 500GB HDD. Høres ut som det er no-go på backup fronten ved overgangen til Pro da. Får ta nettverksveien da.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kom på at jeg har ett par eldre esterne HDD`er liggende. Sånne som krever strømforsyning for å fungere :p Må nesten bare prøve og se om de funker med en slik. Sånn helt nødvendig trenger ikke min backup å være kjempestor heller da jeg har en rekke spill liggende som jo bare ligger der. Kan alltids lastes ned i ettertid. 

 

Viktigst i første omgang er BF1 og VR-spillene.

 

Fungerer ikke dette har jeg i hvertfall omsider tatt en kikk på innholdet på de gamle HDD`ene og lagt de over på stasjonæren til senere sortering, så helt forgjeves er det jo ikke.  :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg digga jo SSX som fy når det kom, men klarte ikke å venne meg til de syke tingene som skjedde fra SSX Tricky og utover. Vil ha det forholdsvis realistisk. Derfor jeg skippa Tony Hawk og spilte dritten ut av Skate (hvor blir det av Skate 4, EA??).

Tror dette kommer til å tilfredsstille meg ihvertfall. Føler at UBI er i en skikkelig flyt om dagen!

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...