Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller ikke mye skytespill men jeg tror det. Destiny og Battlefront har det og jeg vet ikke om det er en velsignelse eller forbannelse. Det er selvsagt noen ganger behagelig å få litt hjelp med å stabilisere siktingen, men utrolig irriterende når aimbot drar siktet vekk fra det du har tenkt å skyte fordi en annen fiende kommer springende forbi akkurat i det du sikter.

 

EDIT: Som LarZen skriver så er det kanskje ikke aimbot men aim assist, men resten av poenget består.

Endret av Happyherb_InnleggNO
Lenke til kommentar

Har de fleste skytespill på konsoll innebygd aimbot?

 

Aimbot? Nei huff a meg da...

 

Aim assist derimot det har dem fleste. Og det er jo ikke så rart da fin justeringen en har med en mus ikke er i nærheten med en stikke og bruk av en tommel.  

 

EDIT: Og som Happyherb_InnleggNO skriver så er det noen uheldige situasjoner til tider. Men uten så hadde det vært en trist affære å spille FPS spill på konsoll. Kan jo nevnes at endel spill har mulighet til å slå det av. Tror fks Battlefront har den muligheten. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Fant en veldig grei løsning på media-senter bruk av PS4.

 

Jeg skaffet en sånn mini-USB-pinne (bare 3 mm mer en pluggen). Når den sitter i PS4en så stikker den ikke en gang utenfor (siden USB-kontakten er innfelt). Så kopierte jeg alle bilde og musikk til denne.

 

Bildene kan ligger i hvilken som helst mappe. MEN musikken MÅ ligger i en mappe på roten som heter "Music". Den nekter å spille MP3 filer fra andre mapper (men man kan ha undermapper i "Music").

 

Det som er håpløst er at brukermanualen sier mappen skal hete "Musikk", men det går ikke. Den MÅ hete "Music". Sikkert mange som ikke får til dette fordi de ikke vet hva mappen skal hete!

 

Når bilder og musikk er på USB-pinnen virker det som på PS3. Du kan spille musikk i bakgrunnen, se på bilder samtidig osv osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fant en veldig grei løsning på media-senter bruk av PS4.

 

Jeg skaffet en sånn mini-USB-pinne (bare 3 mm mer en pluggen). Når den sitter i PS4en så stikker den ikke en gang utenfor (siden USB-kontakten er innfelt). Så kopierte jeg alle bilde og musikk til denne.

 

Bildene kan ligger i hvilken som helst mappe. MEN musikken MÅ ligger i en mappe på roten som heter "Music". Den nekter å spille MP3 filer fra andre mapper (men man kan ha undermapper i "Music").

 

Det som er håpløst er at brukermanualen sier mappen skal hete "Musikk", men det går ikke. Den MÅ hete "Music". Sikkert mange som ikke får til dette fordi de ikke vet hva mappen skal hete!

 

Når bilder og musikk er på USB-pinnen virker det som på PS3. Du kan spille musikk i bakgrunnen, se på bilder samtidig osv osv.

 

Bra du fant en løsning. En anen løsning er å bruke Spotify for musikk. Og PlayMemories Online for tilgang til alle bildene på bla PS4. :) 

Lenke til kommentar

 

Fant en veldig grei løsning på media-senter bruk av PS4.

 

Jeg skaffet en sånn mini-USB-pinne (bare 3 mm mer en pluggen). Når den sitter i PS4en så stikker den ikke en gang utenfor (siden USB-kontakten er innfelt). Så kopierte jeg alle bilde og musikk til denne.

 

Bildene kan ligger i hvilken som helst mappe. MEN musikken MÅ ligger i en mappe på roten som heter "Music". Den nekter å spille MP3 filer fra andre mapper (men man kan ha undermapper i "Music").

 

Det som er håpløst er at brukermanualen sier mappen skal hete "Musikk", men det går ikke. Den MÅ hete "Music". Sikkert mange som ikke får til dette fordi de ikke vet hva mappen skal hete!

 

Når bilder og musikk er på USB-pinnen virker det som på PS3. Du kan spille musikk i bakgrunnen, se på bilder samtidig osv osv.

 

Bra du fant en løsning. En anen løsning er å bruke Spotify for musikk. Og PlayMemories Online for tilgang til alle bildene på bla PS4. :)

 

Med mindre de har oppdatert Spotify, så er det ganske ubrukelig på PS4. Når man setter den til å spille tilfeldige sanger fra en spilleliste, så klarer den bare å hente inn 20-30 sanger om gangen, og da er det bare disse som blir spilt av. For å høre sanger fra resten av spillelisten så må man gå inn manuelt å finne en sang lengre ned på listen, og starte den. Og da vil den fremdeles bare spille sanger som ligger i nærheten på listen.

Lenke til kommentar

Med mindre de har oppdatert Spotify, så er det ganske ubrukelig på PS4. Når man setter den til å spille tilfeldige sanger fra en spilleliste, så klarer den bare å hente inn 20-30 sanger om gangen, og da er det bare disse som blir spilt av. For å høre sanger fra resten av spillelisten så må man gå inn manuelt å finne en sang lengre ned på listen, og starte den. Og da vil den fremdeles bare spille sanger som ligger i nærheten på listen.

 

 

 

Ah..jeg bruker sjeldent til aldri Spotify på PS4. Så det er nytt for meg. Men om det er tilfellet så er det jo dårlig da :(  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...