Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min PS4 i dag men er egentlig litt skuffet :-(

 

På min gamle PS3 har jeg kopiert over alt av bilder (jpg), videoer (mp4) og musikk (mp3) så jeg lett kan se på dem og høre på dem uten å plugge inn noe som helst.

 

Men PS4en vil bare vise bilder og spille min musikk fra USB pinne, og kan ikke kopiere til HDD.

 

Og den kan ikke lese CDer og MP3-CDer heller (hva er det for noe tull da).

 

Kan den lese DVDer med datafiler (jpg, mp4, mp3) eller spiller den bare filmer?

 

Hvorfor i all verden har de fjernet så viktige funksjoner?

 

Nå må jeg ha PS3en ved siden av for å bruke til å spille CDene min og se på bilder

(har jo ingen vanlig CD spiller lengre, så hva gjør jeg da den dagen PS3en kneler).

 

Alle PCer og andre enheter kan da lese CDer med data og musikk og DVD med data og musikk!

Lenke til kommentar

Fikk min PS4 i dag men er egentlig litt skuffet :-(

 

På min gamle PS3 har jeg kopiert over alt av bilder (jpg), videoer (mp4) og musikk (mp3) så jeg lett kan se på dem og høre på dem uten å plugge inn noe som helst.

 

Men PS4en vil bare vise bilder og spille min musikk fra USB pinne, og kan ikke kopiere til HDD.

 

Og den kan ikke lese CDer og MP3-CDer heller (hva er det for noe tull da).

 

Kan den lese DVDer med datafiler (jpg, mp4, mp3) eller spiller den bare filmer?

 

Hvorfor i all verden har de fjernet så viktige funksjoner?

 

Nå må jeg ha PS3en ved siden av for å bruke til å spille CDene min og se på bilder

(har jo ingen vanlig CD spiller lengre, så hva gjør jeg da den dagen PS3en kneler).

 

Alle PCer og andre enheter kan da lese CDer med data og musikk og DVD med data og musikk!

 

Det er nok like viktig og relevant som å kunne spille LP plater på PS4 for folk flest. Ikke misforstå meg, skjønner godt det er irriterende å ikke ha funksjoner som tidligere utgave har. Men noe sier meg at statistikken Sony har over hvor mye slike funksjoner faktisk blir brukt er så lav at dem legger det lang langt bak i prioriterings lista...om overhode.

 

Selv bruker jeg den nye Apple TV som jeg har tilgang til alt av bilder,musikk,filmer,serier osv. Enten via Apple eller andre sine tjenester. 

Lenke til kommentar

Virkelig trist at Star Wars kun er FPS MP og ikke har en campaign/storyline aka Bad Company, det hadde vært epic i det flotte spillet. Håper virkelig det står på planen eller at moddere får mulighet til det.

 

Man kunne jo laget et tonn av fantastiske storylines tatt fra loren til denne franchisen som hadde blitt helt utrolig i det de har laget nå.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Virkelig trist at Star Wars kun er FPS MP og ikke har en campaign/storyline aka Bad Company, det hadde vært epic i det flotte spillet. Håper virkelig det står på planen eller at moddere får mulighet til det.

 

Man kunne jo laget et tonn av fantastiske storylines tatt fra loren til denne franchisen som hadde blitt helt utrolig i det de har laget nå.

 

Paid DLC? :p

Lenke til kommentar

Synes det er synd at DICE (EA?) har lagt seg på en list hvor de lanserer lite på release for å ha mye å komme med senere. Dette gjorde de også med BF4, men BF4 var i større grad spekket med mange flere våpen, singleplayer osv, men jeg hadde gjort akkurat det samme om jeg sto bak et spill i Star Wars-franchisen. Vi snakker om milliarder i ekstra inntekter, i tillegg er DICE såpass gode på MP spill at man vet dette blir bra og at de kommer til å holde spillet vedlike.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...