Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Ja, det vet jeg, men får man gjort noe om det er pga mer støy enn hva man skal kunne forvente?

kommer litt ann på hva de mener er godtatt støynivå, men du kan jo bare ta den med til den butikken konsollen ble kjøpt i og forklare problemet og få dem til å teste og evt sjekke konsollen, dersom du da ikke er fornøyd så annbefaler jeg du selger din nåværende og kjøper den matte nyere utgaven, endte opp med å selge min gamle selv til gs og kjøpte den nye typen hos komplett pga støy

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte mer på brrrm som beskriver at konsollen høres ut som en jetmotor. Min er gudskjelov ganske så stillegående.

 

Ja min bråker utrolig mye når man spiller store spill som Fallout, GTA og Metal Gear, utrolig synd.

 

Skal prøve å flytte den ut av tv-hylla, håper det blir bedre da.

Lenke til kommentar

Jeg har nå ps3, har ikke gått til innkjøp av ps4 når det komt ut pga at ps3'en fynker helt fint. men har merket at nå slutter det å komme ps3 spill til de nye " store" spillene. 

burde jeg gå til innkjøp av ps4 nå eller vente til etterjul ? da de kanskje setter ned priser mer på ps4.

Lenke til kommentar

Nå har Sony nettopp justert ned prisen på PS4 så blir nok lenge til neste gang, men man vet aldri hva diverse kjeder kommer med av tilbud fremover. Så nå nettopp reklame for Coop Obs med PS4 til 2.990,- på TV'en og så er det snart "black friday". Så slå til når du ser et godt tilbud eller vent til nyttårssalget selv om jeg tviler det blir billigere da.

Endret av Happyherb_InnleggNO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...