Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har en betakey til NFS som de ikke trenger? :)

Fikk til både xbox one og ps4. Brukte den på xbox one så har en til PS4. Trenger du enda?

• Liker 3
Skrevet

Fytti helvete hvor fett NFS var! Blir 100% sikkert kjøp. 

Det var det jeg sa! :p Dem har gjort mye rett med denne versjonen. Skulle ønske vi kunne dele mer info og ikke minst bilder/video. Damn you NDA!!

Skrevet

Er det helt tilfeldig hvem som får Beta koder? Skulle tro de gir ut til de som er gode kunder, tenker da på både Xbox One og PS4. Virker jo helt tilfeldig. En venn av meg fikk kode og han har kjøpt et spill på et år på PS4....

Skrevet

Fytti helvete hvor fett NFS var! Blir 100% sikkert kjøp. 

Det var det jeg sa! :p Dem har gjort mye rett med denne versjonen. Skulle ønske vi kunne dele mer info og ikke minst bilder/video. Damn you NDA!!

Mm!! Er bare å gå inn å reservere dette spillet. Kommer til å ha mange timer med det.

Skrevet

Jeg skjønner ikke NFS-hypen deres.
For meg var det et meh!!

Bilspill med potet-handling pakket inn i en sykt dårlig B-film av noe som skal ligne tidlige fast and furious filmer, med enda mere B-skuespillere.

Rett og slett det "verste" fra 2 verdener smeltet sammen. 

• Liker 2
Skrevet

For meg var det et meh!!

Bilspill med potet-handling pakket inn i en sykt dårlig B-film av noe som skal ligne tidlige fast and furious filmer, med enda mere B-skuespillere.

Selv synes jeg alt med spillet er topp. Kan ikke gå i detalj pga NDA dessverre.  

• Liker 1
Skrevet

For meg var det et meh!!

Fordi de fokuserer på modifisering på lik linje som NFS Underground og Underground 2. NFS handler ikke om simulatorkjøring og å ha skikkelig gjennomførte andlinger som Forza, o.l.

Skrevet

Kanskje du får flere svar om du spør i Xbox One tråden =)

Det har blitt veldig standard i forumet å snakke om konkurenten i tråder :p. Android i Apple tråder osv.

Skrevet

Savner det å ha gamingkvelder der man samlet mange venner i stua for å spille Underground 2 split-screen med drikkespill og moro, er ikke stort med spill som er brukbart til det nå lenger. 

Skrevet (endret)

Å bruke modifikasjonsmuligheter som et argument for NFS vs f.eks Forza er egentlig ikke særlig nyttig. Hva du kan gjøre av justeringer og mods er mye bedre i Forza enn i noe Nfs spill. Legger du til kjørefysikk så er Nfs helt underlegent. Forza kan også spilles som et arkadespill da man kan skru på utrolig mye hjelpemidler. Hvis man liker å ha det enkelt:p

Endret av Kjetil_90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...