Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Romtemperaturen under målingens tidsrom? Plassering?

 

 

Beklager glemte det jeg..

 

Stabilt 21 grader i rommet.

Plassering: I en TV benk som er åpen både foran og bak.  

 

altså.... har du maskinen i en lukket TV benk så må man regne med at den blir veldig varm og vifta går så playstation letter.

 

Edit: rettet noen skrivefeil

Endret av Stampy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Digital Foundry: Hands-on with Uncharted: the Nathan Drake Collection

 

"Our expectations for this release were sky-high (perhaps unfeasibly so) but everything we've played to date suggests that Bluepoint has delivered - in spades."

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-hands-on-with-uncharted-the-nathan-drake-collection

 

 

Knall spill-pakke dette ja. Blir kjøp sjølv om eg har spillt di før. :)

Lenke til kommentar

 

Digital Foundry: Hands-on with Uncharted: the Nathan Drake Collection

 

"Our expectations for this release were sky-high (perhaps unfeasibly so) but everything we've played to date suggests that Bluepoint has delivered - in spades."

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-hands-on-with-uncharted-the-nathan-drake-collection

 

 

Knall spill-pakke dette ja. Blir kjøp sjølv om eg har spillt di før. :)

 

demoen kommer imorgen på psn

Lenke til kommentar

Hvordan er det sånn horror-wise? Håper ikke det er så skummelt at det såvidt går ant å gå rundt hjørnet..husker de gamle silent hill spillene...fyfaen

Det er en kombinasjon av cheesy horror til mer subtil horror. Hovedpersonene er tatt utifra typisk tenåring horror sjangeren med endel hjernedøde individer. Men det er helt ok. Det funker og det er endel skikkelig bort i natta ting som skjer.

 

Er et spill som en MÅ spille med hodeklokker. Lydbilde og effekten en får da er vesentlig bedre en med et stereo anlegg og faktisk i 5.1 surroundlyd som jeg har og prøvde.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Norsk reklamasjonsrett overgår ofte, og kanskje alltid, en produsents garanti. Det garantiheftet som følger med alle produkter du kjøper: bare å pælme. En kvittering gir deg enda bedre rettigheter.

Trist i andre land, hvor lite rettigheter du har fordi garantien gjerne er det eneste du har...

Ikke helt korrekt.

Har nylig hatt en sak på en elektrisk transformator som røk etter 1 år og 7 måneder.

Den var ment å holde lenger, men norske butikken sa garantien var utgått. Jeg henviste til reklamasjonsrett.

Endte opp med å kjøre saken gjennom forbrukerrådet, og fikk ikke medhold.

Selger tilbød å refundere halve kjøpesummen.

Konklusjonen til forbrukerrådet var at hvis jeg ville kjøre reklamasjon, så ligger bevisbyrden på meg etter at garantien på 1 år er gått ut.

Så på en del som koster under 1.000,-, ville forbrukerrådet at jeg skulle sende produktet til Teknologisk Institutt, eller annen instans som kunne bevise at det var svakhet i produktet.

Da jeg fortalte dem at det vil koste meg mer enn hva varen er verdt, svarte de at det heller ikke var sikkert jeg ville få refundert annet enn kjøpesummen.

Hun fra forbrukerrådet gikk så langt som å innrømme at norsk reklamasjonsrett er lite verdt, hvis butikken ber kunden selv dokumentere feilen på produktet. For i de aller fleste tilfeller vil kostnaden med dokumentasjon koste mer enn hva produktet koster, og det er ikke automatisert at en får refundert kostnader til dokumentasjon.

 

Så satt på spissen kan enhver norsk forhandler forlange at kunde dokumenterer feilen utenfor garanti.

 

Nå er vi rimelig off topic, men siden jeg har en helt fersk sak via forbrukerrådet med avslag, så har jeg lyst å forkynne at norsk reklamasjonsrett ikke er så gullkantet som mange tror.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, stay in there.
Black Flag er et av høydepunktene mine denne generasjonen.
Har 100% det spillet når det gjelder missions og collectables.
(Liker ikke online, så den biten gidder jeg ikke).

Black Flag blir bare bedre og bedre.
Når du har et topp oppgradert skip, er du kongen på havet, og det er digg å seile rundt og senke hva som helst.

Stay in there.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Twitch app kommer til PS4 snart. Så da kan en se alt som er på Twitch.

 

Alltid kjekt med flere muligheter. Men tviler det kommer til å bli spesielt brukt blant PS4 brukere da det er nok få som bryr seg om eksklusive spill på PC. 

 

Med tanke på at alt som går an å spille på PS4 finner du som ofte streamet under Direkte fra Playstation fanen. 

Tror det er mange PS4-brukere som også er PC-gamere og omvendt.  Og det er jo ikke bare eksklusive spill på PC som streames på twitch. I skrivende stund er Hearthstone, Destiny, Super Mario Maker og Bloodborne på topp 10 lista ;) Ofte, etter min mening, er streamene på twitch bedre enn "Live"-opplegget på PS4.

Lenke til kommentar

Gleder meg til senere, spesielt meget sene modeller av PS4. Åssen designet på den blir og hvilket forbedringer og forandringer den får. Har personlig aldri sett på det som smart av meg å kjøpe de første modellene som kommer ut men jeg gjorde det denne gang med PS4 og synes personlig at vifte-hullene er for små og skulle vært større for å slippe ut mer varme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...