Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte også Divinity og ble heller ikke imponert. Jeg synes begynnelsen var engasjerende og spesielt magisystemet virket lovende, men med en gang jeg kom til den første byen så sank tempoet drastisk, jeg mistet helt tråden på hovedhistorien og rotet rundt der i timesvis med å gjøre en rekke uinteressante sidequests og å sortere items i det håpløst kronglete inventorysystemet. Bestemte meg til slutt for å bare forlate byen men ble slaktet øyeblikkelig uansett hvilken retning jeg gikk, og da hadde jeg egentlig fått nok.

 

Det skal riktignok sies at jeg aldri har klart å komme skikkelig inn i rollespill av denne typen, som Baldur's Gate, Neverwinter Nights o.l.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det skal riktignok sies at jeg aldri har klart å komme skikkelig inn i rollespill av denne typen, som Baldur's Gate, Neverwinter Nights o.l.

 

Samme her. Vet ikke helt hvorfor, om det er den isometriske kameravinkelen eller gameplayet. Det skal sies at jeg ikke har prøvd så mange spill av den typen, men jeg har Divinity og Pillars of Eternity på ønskelisten på Steam og tenker å gi et av dem en sjanse når prisen er god nok. Divinity 2 synes jeg derimot var veldig bra. Ser gjerne et nytt spill i samme stil.

Lenke til kommentar

 

 

Det skal riktignok sies at jeg aldri har klart å komme skikkelig inn i rollespill av denne typen, som Baldur's Gate, Neverwinter Nights o.l.

 

Samme her. Vet ikke helt hvorfor, om det er den isometriske kameravinkelen eller gameplayet. Det skal sies at jeg ikke har prøvd så mange spill av den typen, men jeg har Divinity og Pillars of Eternity på ønskelisten på Steam og tenker å gi et av dem en sjanse når prisen er god nok. Divinity 2 synes jeg derimot var veldig bra. Ser gjerne et nytt spill i samme stil.

 

 

Slenger meg på denne. Kameravinkel og GUI elemter over halve skjermen + xp-poeng tekst osv som bare eskalerer under kamp osv...kjenne jeg blir matt bare jeg ser gameplay videoer fra slikt. Regner med man sikkert kan tone ned GUI, men da blir det vel lite oversiktelig i lengden.

 

Sånne spill er vel rett og slett noe jeg aldri kommer til å få inn under huden da der ser så utrolig uengasjerende og passivt ut.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hvordan fungere egentlig serverne til Sony nå? Er det mye  nede-tid så man ikke få spillet? Dette er en av grunnene til at jeg ikke har hoppet på PS4 toget, mye grining her om at det er så forferdelig.

 

Nei, opplever veldig sjelden nedetid. Vanligvis er ikke alle berørt av nedetid da jeg ofte ser det dukker opp i tråden når jeg selv er online og spiller lykkelig uvitende. Men når det først er noen som opplever problemer så har det en tendens (naturlig nok) til å bli en del støy i tråden, så man får kanskje et inntrykk av at PSN er mye nede.

Lenke til kommentar

 

Storkoser meg med Uncharted Collection om dagen, flott for oss som ikke sjekket det ut på PS3 :xmas:

Amen brotha! Spilt gjennom ca halvparten av det første, drakes fortune. Er med drowned City. Ufattelig pent spill med tanke på at det er fra 2007!

 

 

Akkurat ferdig med det første spillet og i gang med nr. 2 nå. Spilt dem på PS3 med storkoser meg nå også  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...