Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, for en nedtur. Måkte igjennom Uncharted demoen i dag. Og her er skytingen like mongo som før, med stokdumme kjipe fiender og noen helt ville animasjonsbugs når de dør :p Lydene er minst like grusomme som jeg husker det og styringen føltes direkte rar. Nå skal det sies at jeg kom nærmest direkte fra Phantom Pain før jeg prøvde demoen, så en ganske brå kvalitetsovergang der altså. Men fytti dette var virkelig ikke som det en gang var på PS3, selv om jeg nå selvsagt syter og klager over de nøyaktige tingene da.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Testa demoen noen minutter. Bluepoint har jo gjort en god jobb på å pusse opp det grafiske. Men mekanikken i spillet gjør at det neppe er interessant å kjøpe PS4-pakken for min del. Kunne heller tenkt meg en oppusset Resistance: Fall of man hvis man skal pusse opp gamle ting. Det får heller bli Uncharted 4 hvis det funker. Drake Collection er nok for blodfansen og folk som er interessert i serien som ikke kommer fra en PS3-bakgrunn og er mer casual. Naughty Dog fikset jo mekanikken fint i TLOU, så de hadde jo muligheten til å forbedre, men valgte å være tro mot fansen og ikke tukle for mye med IP'en. Man blir fort kravstor når man først har blitt vant med godsaker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow, for en nedtur. Måkte igjennom Uncharted demoen i dag. Og her er skytingen like mongo som før, med stokdumme kjipe fiender og noen helt ville animasjonsbugs når de dør :p Lydene er minst like grusomme som jeg husker det og styringen føltes direkte rar. Nå skal det sies at jeg kom nærmest direkte fra Phantom Pain før jeg prøvde demoen, så en ganske brå kvalitetsovergang der altså. Men fytti dette var virkelig ikke som det en gang var på PS3, selv om jeg nå selvsagt syter og klager over de nøyaktige tingene da.

Haha, da gidder jeg ikke en gang å laste ned for å prøve. Skytinga i dette var tragisk og vil ikke oppleve det igjen.

Lenke til kommentar

Digg, fikk akkurat bekreftelse på at Uncharted Nathan Drake Collection er sendt fra Gamezone. Da satser jeg på at jeg har det i morgen  :new_woot: 

 

Gamezone er knall. Nesten verdt å betale en femitlapp ekstra når man får spillet flere dager før release.

 

Tenker selv å kjøpe Uncharted Collection, men tror jeg drøyer litt. Har ikke tid til spilling for tiden uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...