Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Divinity blir garantert kjøp fra min side, er ikke så hypa for de andre spilla du la ut trailere for LarZen

 

Liker gameplayet i divinity og ser gøy ut både i coop og sp :)

 

her er noe mer utvida gameplay av divinity på ps4:

 

 

gammel video men siden spillet er rett rundt hjørnet så greit for de som ikke harsett noe spes fra spillet :wee:

Endret av Leffi78
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har testet dette på finn? Er dette scam?

Alle varsellamper lyser for min del.

https://www.reddit.com/r/PS4/comments/22erol/buying_digital_downloads_on_ebay_too_good_to_be/cgm93wj

 

Kjøpte noe sånt ved en feiltagelse på eBay, og det funka fint det, men det er det er nok i gråsonen i følge EULA, og det er en rettighet som brukeren lett kan tilbakekalle hvis han vil og da er spillet låst. På en måte er det jo en mellomting mellom fullstendig låst DRM og en fysisk kopi som mange flere kan bruke, og det er ikke designet for å selges til tredjepart selv om det teknisk sett funker.

 

Kjøper du en kode som du kan redeeme er du mer trygg, men du kan jo havne i en sitasjon hvor noen selger ting de har "vasket" med stjålne kredittkort, det er ikke noe garanti for at det er legit. Er du heldig er det noen seriøse som bare på en sleip måte selger videre sin egen rettigheter på sine egne legalt kjøpte spill. Du trenger nødvendigvis ikke kontoen deres for å spille på. Jeg ville ikke rotet meg inn i dette med vilje og viten. Veldig lett å bli innblandet i noe du ikke ønsker om du benytter deg av slike tjenester. Nå vet du bedre, så du kan unngå å bli straffet for heleri eller brudd på reglementet på PSN.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...