Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med W.W. Chan må man nok en opp i pris, så vidt jeg vet. Sist jeg sjekket begynte prisene på rundt 6k, men det har økt etter hva jeg har lest, så tør ikke helt si hva det prisene starter på nå. Og skal man først ha en skreddersydd dress er jo greit å velge et godt stoff, noe som igjen vil dra opp prisen. Uansett en god deal, spør du meg, særlig i min situasjon. :)

Jeg håper å få ordnet en dress eller to ved W.W. Chans London-tur til neste år, men er spent på om jeg må betale ekstra for å få den ferdig til bryllupet til søsteren min til sommeren, og eventuelt hvor mye.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Ja, 4k var absolutt minimum, men 6k hørte jeg som pris for "godt" stoff i fjor. Synd hvis det har blitt dyrere, men ikke så overraskende.

 

ed: Ærlig talt kan man ikke klage på hverken 6 eller 7k med tanke på at en relativt kjip men akseptabel konfeksjonsdress sjelden koster under 4-5k ordinært priset. Det er bare det at jeg ikke har råd før jeg begynner i jobb. :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Glemt hva butikkene heter? Er ikke du kjent i Stavanger?

 

Jo? Men må ærlig innrømme at det begynner å bli en god stund siden jeg var på shopping i Stavanger og jeg går ikke rundt å husker navnene på alle små butikker i Stavanger. Nå ser jeg jo at det ikke er et problem for å huske Capone, Høyer, Rolfsen og Geddon - som jeg går utifra er de eneste butikkene du har kunnskap om - men det finnes et par andre butikker i området som gir bedre service og inneholder mer kunnskap enn de ansatte i disse kjedene.

Lenke til kommentar
Viccel, får 10% Styleforum rabatt, kjøp de tykkeste (winter weight) OTC sokkene. De er litt små I størrelsen, jeg bruker 40-41, men kjøper sokker I 42-43. Er vel rundt 50 kr stykket, gratis frakt og de setter ned prisen på pakka.

 

Sweet! Jeg er til og med SF-medlem, hvor ligger rabattkoden?

 

Jo? Men må ærlig innrømme at det begynner å bli en god stund siden jeg var på shopping i Stavanger og jeg går ikke rundt å husker navnene på alle små butikker i Stavanger. Nå ser jeg jo at det ikke er et problem for å huske Capone, Høyer, Rolfsen og Geddon - som jeg går utifra er de eneste butikkene du har kunnskap om - men det finnes et par andre butikker i området som gir bedre service og inneholder mer kunnskap enn de ansatte i disse kjedene.

 

Gi gjerne lyd når/hvis du husker navnene på disse butikkene da. ;) Jeg er veldig interessert.

Lenke til kommentar

Skal du ha bespoke fra WW Chan må du ut med 8k+ for en two piece.

Regner med det er litt dyrere i London da, i tillegg til at prisen har steget, hvis 8k er minsteprisen der nå. Hurra for dylledresser til 800kr, sier jeg. Litt synd det er den jeg bruker mest fordi den andre jeg har kjøpt i butikk i Norg til 4k ikke er like pen (på meg ihvertfall), og det stort sett er de to jeg har som passer meg nå.
Lenke til kommentar

 

 

Jo? Men må ærlig innrømme at det begynner å bli en god stund siden jeg var på shopping i Stavanger og jeg går ikke rundt å husker navnene på alle små butikker i Stavanger. Nå ser jeg jo at det ikke er et problem for å huske Capone, Høyer, Rolfsen og Geddon - som jeg går utifra er de eneste butikkene du har kunnskap om - men det finnes et par andre butikker i området som gir bedre service og inneholder mer kunnskap enn de ansatte i disse kjedene.

Rolig nå, gutt. Jeg handler stort sett på Rolfsen, Høyer eller Geddon. Har også hendt at jeg har handlet noe smått hos Salamonsen, Roan, Helge Myhre.....
Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg noe å belønne meg med etter eksamen!

Det er en jaktvest, evt. en skyttervest. Den er laget for skyting, derfor skinnlappen på skuldeen der du legger geværkolben. Jeg vil dermed tro at "hunting vest" evt. "quilted hunting vest" gir deg noe å søke etter - jeg vet ikke om noen gode nettbutikker for det. "hunting i stedet for "shooting" kan vøre verdt et forsøk.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...