Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal til Barcelona på julebord med jobben neste helg og tenkte å handle litt før vi drar. På innbydelsen står det hvertfall "Smart casual" så det blir ikke black tie som i fjor da vi var på Island i 20 minus (grøss).

 

Fra før har jeg et par brune chukka boots (veldig like disse fra loake, men i en litt blassere brunfarge), skjorter og jeans (mørke, uvaskede eller veldig veldig lett vask).

 

Hva kan jeg komplettere det med?

 

Tenker hvertfall selv å enten kjøpe en navy/grå blazer/sport coat uansett, men bør jeg også bytte ut jeans til fordel for bukser? farge (som står til brune sko)?

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Som et lite apropos til Saxy: Penbukse er et skikkelig dumt ord

 

Enig, men finnes alternativer?

 

 

Ahaha, forslag? :tease:

Svart dressbukse, hvit skjorte?

Virker som en del forumbrukere vil at den svarte skjorten min aldri mer skal se dagens lys :tease: Er åpen for forslag :)

 

På skoleball ville jeg selv valgt dress, men du har sikkert ikke en artig dress.

 

Det er vanskelig å foreslå noen når vi ikke vet hva du har, men en mørkeblå denimbukse, et par chelsea boots, eller liknende, og lyseblå OCBD skjorte for eksempel. De fleste har vel noe liknende i alle fall.

 

Skal du på død og liv bruke den sorte dressbuksa ville jeg gått for en lyseblå skjorte, og en litt tykk v-hals over, i burgunder eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...