Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man egentlig bruke dressjakker som odd jackets uten at det ser dumt ut, hva er meningen din om dette? Tenkte hovedsakelig på denne dressen. Burde man aldri bruke dressjakker som odd jackets, eller er det noen regler?

 

Bruk litt sunn fornuft. Er det snakk om en tweeddress med mønster og masse tekstur funker det sannsynligvis bra. Er det snakk om en ensfarget dress i et glatt stoff funker det sannsynligvis dårlig. I de aller fleste tilfeller vil det funke dårlig, så ha det som utgangspunkt. Personlig tror jeg aldri jeg har gjort det, og kommer nok heller aldri til å gjøre det. Har du noe som helst naturlig talent for å kle deg ser du fort hva som funker og ikke funker om du bare tar det på deg og ser deg i speilet.

 

Dressen du linker til vil ikke se bra ut om jakken brukes alene.

Lenke til kommentar

Alt hva det går an å bruke penger på... Etter et kjapt google-søk virka det for meg som om Hans H. kanskje har mer fornuftig å by på. :)

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=421190877939029&set=pb.157857490939037.-2207520000.1353537842&type=3&permPage=1 :hm:

 

Merk dere alle skoene fra Dior, og prisen på de!

 

Vel, Vincci har en del skjorter fra PRL og andre typer skjorter fra Stenstrøms, som jeg liker, men det er vel alt jeg kunne ha kjøpt der inne.

 

Hans H. har en mer "klassisk" vinkling på dette med klær til herre ja.

 

Ja hva med disse skoene fra Christian Dior Homme til 4500 kr?

 

60518_443517889039661_1548116815_n.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt hva det går an å bruke penger på... Etter et kjapt google-søk virka det for meg som om Hans H. kanskje har mer fornuftig å by på. :)

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=421190877939029&set=pb.157857490939037.-2207520000.1353537842&type=3&permPage=1 :hm:

 

Merk dere alle skoene fra Dior, og prisen på de!

 

Uhm, hva har skjedd her...? :ermm:

 

3800 kr. Vel anvendte penger! :w00t:

263910_420580621333388_1543795641_n.jpg

Endret av Sir-Andy
  • Liker 3
Lenke til kommentar

De så greie ut da Xtra, hva er galt med de?

Det er Dior det er snakk om, så hvorfor synes du det er dyrt (siden du tar med pris)? Dior er dyrt.... lol.

 

 

Det er jo ganske drøyt å betale 4500 kr for et par sneakers. Tviler på at kvaliteten er så god at de kan rettferdiggjøre den prisen, uavhengig av om de heter Dior eller ikke. Utseendemessig er de helt ok, men ikke noe jeg ville ha gått med.

Endret av JorgenH
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De så greie ut da Xtra, hva er galt med de?

Det er Dior det er snakk om, så hvorfor synes du det er dyrt (siden du tar med pris)? Dior er dyrt.... lol.

 

De ser helt OK ut, men det er åpenbart at de kun er priset så høyt pga merket.

 

Selv om streetwear ikke er min greie så er det klart at man finner langt penere sneakers til et langt lavere pris. Jeg ville heller kjøpt 2x skikkelige sneakers enn ett par med Dior som er helt OK bare for å kunne skryte av at det er Dior.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

http://www.suitsuppl...t=37&cgid=Suits

 

Ja eller nei? Evt andre jeg heller bør gå for som førstedress?

http://www.suitsuppl...uits,en,sc.html

 

Ser ikke hvilken du sikter til ut i fra linken din. Som førstedress ville jeg gått for en ren og enkel i mørk blå. Meget anvendelig, passer til det aller meste. Men egentlig er det viktigere at den sitter pent enn at fargen er den eller den. :)

 

(Jeg ville ikke kjøpt noen av de i linken din med masse striper og ekstra tull. Ikke en beige heller, med det første. Mørk er safe!)

Endret av -sebastian-
Lenke til kommentar

Ser ikke hvilken du sikter til ut i fra linken din. Som førstedress ville jeg gått for en ren og enkel i mørk blå. Meget anvendelig, passer til det aller meste. Men egentlig er det viktigere at den sitter pent enn at fargen er den eller den. :)

 

(Jeg ville ikke kjøpt noen av de i linken din med masse striper og ekstra tull. Ikke en beige heller, med det første. Mørk er safe!)

Klikk på den øverste linken for dressen jeg spør om og den nederste linken for hele utvalget.
Lenke til kommentar

Ja, den var vel kanskje finere. Billigere også. 2200kr er jo ikke så mye for en dress. Noen som vet om det er noe kvalitet på disse dressene?

 

Suit Supply er vel kjent for god kvalitet på tross av prisen, og har vel blant annet full canvas-dresser.

 

 

Hva synes forresten folk om denne duffle coaten? Er litt usikker på hvordan jeg synes den er uten hette, men jeg kunne tenkt meg en ny duffel- eller peacoat og jeg synes prisen var fin i og med at det er 100% ull.

 

http://www.suitsupply.com/navy-duffle-coat-j218/J218,en,pd.html?start=1&cgid=Coats

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...