Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er jo at det er helt på trynet å gjøre det. De krever såvidt jeg vet logg for hvert tilfelle, og loggfila er gjerne på noen hundre MB. Det betyr at de vil motta flere GB med logg hver dag.

 

Jeg kan skjønne at de ikke ønsker vigilante admins der ute, men det de gjør nå mangedobler tiden det tar å faktisk få gjort noe med problemet. Nå er det vel rundt 3000 admins der ute med en server, og fremfor at spillerne kan rapportere admins for å misbruke kreftene sine har de tatt valgt den rake motsetningen. Disse administratorene må individuelt rapportere hvert tilfelle av juksing de kommer over blant de over 950.000 spillerne - og så skal utviklerne ta en titt på det. Dette er jo helt baklengs. Admins burde bli gitt verktøyet de trenger for å holde serveren sin clean og så kan spillerne rapportere admins som misbruker kreftene sine - som utviklerne kunne stengt ute fra systemet om nødvendig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ufattelig hvor feig folk egentlig er på dette spille. Var i elektro(fordi jeg spawnet der), fant meg våpen og litt forskjellig. Holdt på å drepe to stykker, men de abortet før de døde. Han ene kom tilbake noen minutter etterpå å skøyt meg. Skulle ønske folk kunne få seg litt mer baller enn å leave så fort de kan hver gang de lukter fare :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...