Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Forresten, hadde vært greit om dere kunne skrevet her hvis dere henter et våpen i et av teltene. :)

 

Edit: Fortsatt ingen av teltene som har blitt rørt.

Edit2: Teltet på Norway 1 står der fremdeles med våpenet. Har ikke sjekket Norway 2.

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit: Jeg tror faktisk jeg skal ta livet mitt jeg, så jeg gir bort min L85A2 AWS også.

Skriv her om dere vil ha.

 

Edit: La opp et telt på Norway 2, så gikk serveren ned rett etterpå, vet ikke om det lagret seg eller ikke, jeg.

Kunne veldig, veldig gjerne tatt i mot L85A2 AWS! Er den tatt?

 

Vet ikke, er ikke i nærheten lenger.

 

Takk for mk 48' en :) Var nettopp og hentet den.

 

Så bra! :)

Lenke til kommentar

Edit: Jeg tror faktisk jeg skal ta livet mitt jeg, så jeg gir bort min L85A2 AWS også.

Skriv her om dere vil ha.

 

Edit: La opp et telt på Norway 2, så gikk serveren ned rett etterpå, vet ikke om det lagret seg eller ikke, jeg.

Kunne veldig, veldig gjerne tatt i mot L85A2 AWS! Er den tatt?

 

Vet ikke, er ikke i nærheten lenger.

 

Takk for mk 48' en :) Var nettopp og hentet den.

 

Så bra! :)

Fant teltet etter en god halvtime med leting. Møtte på en kar med navn "Fictivision". Takk til han for at han var friendly og gidde meg våpenet. Blir glad av å møte på slike players. Og ikke minst, takk til deg, Romis! Gleder meg til å bruke den. Det ligger forresten en m16a2 i telter på norway 2 for dem som er interessert! :)

Endret av Noodlemaster
Lenke til kommentar

Bare hyggelig å kunne hjelpe. Kommer til å bli mer lignende i nærmeste framtid. Finner alt for mange våpen jeg ikke trenger. (Kan nok finne på å gi bort Cyote Packs, NVG's og lignende også. :) )

Vel for å være ærlig alt jeg trenger er NVG,våpen er ikke så viktig for meg,har hatt en M4A3 CCO for 3 dager og har ikke brukt den,men en NVG ville vært av stor hjelp da jeg hovedsaklig kan spille på kveld.

Lenke til kommentar

Bare hyggelig å kunne hjelpe. Kommer til å bli mer lignende i nærmeste framtid. Finner alt for mange våpen jeg ikke trenger. (Kan nok finne på å gi bort Cyote Packs, NVG's og lignende også. :) )

Vel for å være ærlig alt jeg trenger er NVG,våpen er ikke så viktig for meg,har hatt en M4A3 CCO for 3 dager og har ikke brukt den,men en NVG ville vært av stor hjelp da jeg hovedsaklig kan spille på kveld.

 

Kan se hva jeg kan få gjort. ;)

Lenke til kommentar

Pm meg om du/dere har helikopter/buss/flere kjøretøy, vi klarte å miste vårt helikopter etter restart imens vi var i lufta på uk server...... Men vi har en camp som må flyttes snarest, så kanskje slå oss sammen? Vi har følgende til nå:

AS50 x3

FN FAL AN/PVS-4 x1

M1014 x1

L85A2 AWS x1

M4A1 CCO SD x2

Ghillie Suit x5

GPS x3

NV Goggles x4

Rangefinders x4

Toolbox x2

Cyote bag x3

m9 sd x2

Tent 4 + de som er oppsatt

+ Diverse gear, ammo og noe survive items

Dette er gear som ligger i telt som ikke er i bruk nå.

 

Villige til å flytte server fra den vi har camp på nå.

Endret av BSn
Lenke til kommentar

Fant en crash site med FN FAL AN/PVS-4 og noe trash. Jeg hadde en M14 AIM fra før av, og skulle piutte den i baggen. Når jeg sjekka baggen etterpå var den borte, og den lå ikke på bakken. Noen som vet hva som har skjedd/hvordan jeg kan få den tilbake?

 

Primærvåpen tar 10 slots. Hvis du putter et våpen inn i en bag som er for liten, så mister du det.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Fant en crash site med FN FAL AN/PVS-4 og noe trash. Jeg hadde en M14 AIM fra før av, og skulle piutte den i baggen. Når jeg sjekka baggen etterpå var den borte, og den lå ikke på bakken. Noen som vet hva som har skjedd/hvordan jeg kan få den tilbake?

 

Primær våpen tar 10 slots. Hvis du putter et våpen inn i en bag som er for liten, så mister du det.

Trodde jeg hadde ALICE, men viste seg at jeg hadde starter baggen. Makes sense now, takk :)

EDIT: Forresten, visst noen er interessert i en FN FAL AN/PVS-4 eller FN FAL med 3 mags, så er jeg villig til å bytte begge to mot en god sniper(AS50/M107/SVD Camo)

Endret av Noodlemaster
Lenke til kommentar

Uff, blir bare mer og mer skuffet.

 

For det første laget jeg og to andre en camp (en buss, en S1203 og en Ural samt telt med 3 AS50, 3 M107, 4 FAL og en FAL m/ scope, 3 ghillies osv og mye annet snadder) hvor vi alle ble kicked fra serveren. Før det skjedde ble en av oss teleportert til en random plass og ble skutt av en hacker. Etter det gikk serveren offline og vi har ikke sett den på tre dager.

 

På en annen server fant vi mirakuløst nok et helikopter som vi brukte flere timer på å reparere. Til slutt fikk vi alt til å fungere og begynte å lage en ny base/camp i nord. Vi fant 3 Crashed Heli sites og mye bra loot da plutselig jeg (piloten) ble kicket ut av serveren uten noen åpenbar grunn, mens vi fløy i luften. Det stod bare "You were kicked off the server". Jeg skrek på Skype om å gå i pilotsetet eller ejecte. Kompisen min ejected og døde og helikopteret er mest sannsynlig hvor vi sist savet den. Jeg logget inn med en gang etterpå og fant hverken helikopter eller liket til kompisen. Jeg sprang deretter inn i en skog hvor jeg plutselig ble drept. Hørte hverken skudd fra high-powered våpen eller silenced, kreperte bare plutselig hvor jeg satt i buskene av en gran.

 

Det føles ut som det er vanskelig å få bygget noe langsiktig på dette spillet. Det kommer ihvertfall VELDIG an på serveren, virker det. Utrolig surt, for dette spillet her potensial til å nå sykt langt. Jeg får trøste meg med at det er Alpha, dog jeg tror det er mer Admin/Server-feil enn selve spillet.

 

Ble en wall of text dette, men måtte bare få det ut.[/rant]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...