Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Hei allesammen!

 

Vi er en gruppe på 8 stykker som spiller day Z sammen.

Vi har nå sett os DRITTLEI hackere, og starter derfor opp en privat server med passord!

Vi ønsker å få med flere spillere som ønsker seg en hacker-fri opplevelse i day Z.

 

Dersom du ønsker tilgang til serveren, send meg PM, så vil du få tilsendt passord når serveren er oppe å går.

 

Reglene er som følger:

Gjør hva du vil, men vi oppfordrer til samarbeid.

Hacker du, så blir du banna.

 

Vi har også egen TeamSpeak server og eget forum.

 

Vi håper mange ønsker å bli med, slik at vi kan få en server med mange folk og uten hacking.

 

NB:

Private servere er slik at man må starte helt på nytt, og characteren din blir kun lagret på den serveren.

Dersom du går tilbake til en normal server, så starter du der du sluttet sist på normal.

 

Vi satser på å få opp serveren i kveld.

 

Som sagt, send PM dersom du ønsker tilgang til serveren.

 

Forum:

ourforums.net

 

TeamSpeak

dayz.ts3.ourforums.net:10000

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulig å kommunisere med "blå" tekst?

Jeg og to andre ankom en by og vi ble møtt av "1-1-A Cease Fire" "1-5-A Blue on Blue" eller noe lignende i blått som forsvant når vi gikk langt nok vekk. Antar det er en annen spiller som gjorde det, men hvordan? Eller isåfall, hva var det?

Lenke til kommentar

Loota med meg alt jeg kunne bære, som FN FAL, mk48 mod 0, as50, night vision, rangefinder, GPS, coyote backpack, Ghillie og satchel charges og sprengte resten, hehehe. Får litt dårlig samvittighet, men spill er spill...

post-185833-0-01668000-1344189773_thumb.jpg

Endret av ivr
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har kost meg på Norway 15 en stund nå, men nå begynte Elektro å brenne, så jeg logga av før det ble gjort mer crap av hackere.

Eller fikk jeg før dette knærta 3 stk i Elektro med min DRM. De var på vei mot min generelle rettning :whistle: , så jeg kunne ikke risikere at de hadde onde hensikter og utførte premative angrem med rifla om en vil. :wee:

Lenke til kommentar

Stemmer. Og hvis d var din camp så skjønner jeg at du hater meg. Så egentlig mest ut som en hackercamp. hvis ikke er det den råeste ærlige campen jeg har sett. Regner med at d er flere av de rundt omkring NWA

Nei da,var ikke min telt,alt jeg eier er i mitt ALICE pack :) bare var nisjerrig

Bra da : ) er fortsatt 3 telt som jeg lot stå. er noe bra loot. Kan gi deg koordinatene hvis du vil

Lenke til kommentar

Haha, elsker denne modden. Havnet i en aldri så liten sniper-duel i Cherno nå nettopp. Jeg hadde DMR og han jeg skjøt mot hadde 50cal. av et slag, sikkert M107. Rett etter jeg får tatt han, får jeg et skudd i bakhodet av en survivor med Winchest 1866. Takk for ikveld, imåra blir det Chopper crash site ekspidisjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...