Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Hm, jeg har ikke hatt det problemet med looting når jeg har på Ghillie suit. Kan det være at du må plukke opp ting som ligger rundt den gjenstanden du vil loote før du kan gjøre det?

Litt vanskelig når jeg ikke får opp valget når jeg scroller for å bøye meg ned for å hente itemsa, ikke noe problem når jeg bytter til sivile klær igjen :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare meg eller er grafiske artifacts mye verre på norske servere enn utlandske? Når jeg er på norske servere så kan jeg ikke nærme meg militære telt eller lignende som har militær-lik liggende rundt, fordi da ser det ut som om noen spyr gråe artifacts mot meg og jeg ser ikke en dritt. Mens på de fleste utlandske serverene jeg har vært på så har det kun vært noen små, grå trekanter maks 2 meter unna militær-lika.

Lenke til kommentar

Admins har ikke lov til å banne per utviklerne av DayZ sine regler.

Er det server ban det er snakk om? Såg på en DayZ stream igår, der streameren og kompisene drepte en gruppe som mest sannsynlig besto av en eller fleire admins. Kort tid etter siste mann i gruppa blei skutt og drept så begynte kver og en av de som spilte på streamen å motta bans. Usikker på om admins har lov å banne fra server eller ikkje, men det blir misbrukt en god del.
Lenke til kommentar

Du med SVD Camo og Ghillie Suit, beklager at jeg skøt mot deg, men ville skremme deg. Våpenet er ditt. Jeg er borte nå :)

 

Edit:

 

Jeg gir bort Rangefinder, NVG's, AS50 og 3 mags, og det er takken? :p

Vet ikke om du fikk med deg det, men prøvde å skrive i direct chat at jeg ventet på en venn.

Tror ikke andre ser det når man er død.. :/

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Du med SVD Camo og Ghillie Suit, beklager at jeg skøt mot deg, men ville skremme deg. Våpenet er ditt. Jeg er borte nå :)

 

Edit:

 

Jeg gir bort Rangefinder, NVG's, AS50 og 3 mags, og det er takken? :p

Vet ikke om du fikk med deg det, men prøvde å skrive i direct chat at jeg ventet på en venn.

Tror ikke andre ser det når man er død.. :/

Kommer nå fra Norway 2 og ser ut som teltet er raidet :) men fant 4 telt ikke så langt unna med alt mulig rart i,tok meg bare en DRM mag.

Lenke til kommentar

Romis: Har du pakka ned teltet? for jeg har løpt opp og ned der et par ganger nå, og finner ingenting...

 

Fictivision: Har du lyst til å dele plasseringa av disse fire teltene med meg? Er ganske noob og har ikke noe bra utstyr..

 

Teltet er borte sist jeg sjekket. Skulle gjerne gitt deg litt ustyr fra bilen, men jeg ble drept.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...