Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, leter etter en praktisk kortholder (visa, førerkort) til S3en min. Jeg trenger en som holder to-tre kort som ikke er ett deksel man tar på utenpå telefonen. Hater å måtte krangle med ett deksel for å trykke inn volumknappene og våkneknappen.
Liker godt der man bytter ut bakdekselet til ett bakdeksel med flipcover.

Så en sånn:
http://www.ebay.co.uk/itm/CREDIT-CARD-HOLDER-CASE-FOR-SAMSUNG-GALAXY-S3-i9300-HARD-ABS-WALLET-COVER-APPLE-/400582360114?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&var=&hash=item5d4491bc32

kombinert med:

http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-SAMSUNG-GALAXY-S3-i9300-CHROME-BLUE-CERAMIC-WHITE-FLIP-CASE-COVER-RETAIL-/251180716021?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&var=&hash=item3a7b898ff5

hadde vært perfekt. Noen tips til en kravstor person? :) Tenkte på å finne en kortholder av ett slag å lime den på ett ekstra deksel, men fant ingen som passet.

Endret av Bolivar
Lenke til kommentar

Hei, leter etter en praktisk kortholder (visa, førerkort) til S3en min. Jeg trenger en som holder to-tre kort som ikke er ett deksel man tar på utenpå telefonen. Hater å måtte krangle med ett deksel for å trykke inn volumknappene og våkneknappen.

Liker godt der man bytter ut bakdekselet til ett bakdeksel med flipcover.

 

Så en sånn:

http://www.ebay.co.uk/itm/CREDIT-CARD-HOLDER-CASE-FOR-SAMSUNG-GALAXY-S3-i9300-HARD-ABS-WALLET-COVER-APPLE-/400582360114?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&var=&hash=item5d4491bc32

 

kombinert med:

http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-SAMSUNG-GALAXY-S3-i9300-CHROME-BLUE-CERAMIC-WHITE-FLIP-CASE-COVER-RETAIL-/251180716021?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&var=&hash=item3a7b898ff5

 

hadde vært perfekt. Noen tips til en kravstor person? :) Tenkte på å finne en kortholder av ett slag å lime den på ett ekstra deksel, men fant ingen som passet.

Du har denne, men her er det plass til ett kort:

 

 

Eller denne, men blir kanskje som en liten håndveske da

 

 

Denne er litt finere etter min mening

Lenke til kommentar

Mmmmmmmm... KitKat.....

Temasek uoffisiell CM11 fungerer som bare det!

Jeg kjører "cm-11-20131204-UNOFFICIAL-i9300-V15".

Men den er nok ikke helt stabil på min.. Kameraet låste seg når jeg valgte panorama :p første gangen.. Prøvde igjen nå og da fungerte det, men veldig hakkete :p Dette var helt smooth på CM10.2.

Foto og film fungerer som det skal ellers.

 

Og ellers så er det snapchat problemer :p får tatt bilder med fotolys nå (klikka når jeg gjorde det på 10.2), men video kødder fremdeles.. filmer til sirkelen kommer til kvart eller evt halv.. + at opptakslyden blir med på klippet.

På 10.2 så ble det filma maks 1 sekund.

 

Savner også et par menyer fra CM10.2, men disse kommer vel når den blir offisiell :p

 

Ellers.. er det mulig å fjerne søkelinja fra homescreen? og er det mulig å kun ha 1 homescreen? har fyllt den opp og fjerna andre skjermer, men med engang jeg legger inn en ny app, så opprettes homescreen 2 igjen, og snarveien legger seg på den.

 

 

*edit*

Batteri tid ser bedre ut da, ble noe seint på meg igår, så jeg lada den opp utover natta mens jeg var våken, kjørte kalibrering rundt kl 4:30-5 tida på morran når jeg dro ut laderen.. og fremdeles er det igjen 71%, og det er da inkludert 2-3 restarter :)

Når jeg stod opp igjen kl 10, så hadde den vel bare gått ned 2-3% mener jeg å huske :)

Endret av J@9
Lenke til kommentar

CM 11 er jo ganske ferskt, så det må regnes med at det er et par krøller som må strykes ut, og kamera på s3 har alltid vært et problem for cm, også i tidligere versjoner. Når det gjelder homescreen, så bruker jeg smart launcher, så jeg har ingen problemer. Vil du ha en standard launcher, prøv Nova eller apex, de er ganske like standard launcher, bare litt bedre :-) Vil du prøve noe nytt, prøv smart launcher eller aviate!

Lenke til kommentar

Har en GS3 med ett 32gb Sandisk som fungerer uten problemer. Kjører custom og alltid gjort det. Har nå 4.4 på den og går ikke tilbake heller. Batterilevetid og ytelse er knall :).

 

Eneste "upgrade" jeg gjorde i år var å montere trådløs lading på den. Legger den bare på ladeplata når jeg er hjemme :) . Enkelt og knirkefritt.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Mitt 32GB kort streika for par dager siden, det var ca 6 måneder gammelt. Telefonen sa bare at kortet ble tatt ut, forsøkte ta det ut og inn igjen, men var helt dødt, også om jeg kobler i minnekortleseren på PC.

 

Det har vel skjedd 2-3 ganger før også, i løpe av de siste 4-5 årene.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Mitt 32GB kort streika for par dager siden, det var ca 6 måneder gammelt. Telefonen sa bare at kortet ble tatt ut, forsøkte ta det ut og inn igjen, men var helt dødt, også om jeg kobler i minnekortleseren på PC.

 

Det har vel skjedd 2-3 ganger før også, i løpe av de siste 4-5 årene.

Rart om det skulle være "telefonens" feil om et sd kort dauer. Kan vel liksågodt være en produksjonsfeil/defekt på det eller på en serie.

 

Leser også om disse billig kortene fra kina med "piratkopiert" logo og innpakning hvor det er faket dataprogrammert størrelse.

Har aldri kjøpt minnekort på ebay e.l nettop grunnet dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...