Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Har i det siste hatt litt problemer med at programmer på mobilen bare helt plutselig lukker seg.. kan være alt fra spill til noe så enkelt som kontaktlista.

Det hjelper som regel med en restart, menhar nå vurdert å gå litt lengre..

Enten ta en factory reset, eller prøve på cyanogenmod.

 

Men, er cyanogenmod verdt det?

Etter hva jeg skjønte så bryter det jo garantien, og det hjelper heller ikke å flashe stock rom.

Men etter hva jeg har skjønt er det temmelig stabilt og raskt.

Men hvordan er det med bankid, kamera osv? Vil alt fungere som det skal??

Har tidligere brukt Nexus 7 med stock rom, og syntes dette fungerte bra, men der hadde jeg ikke simkort, så jeg hadde ikke bankid.

Et annet problem kan jo være apps, var ikke alt jeg fant på nexus når jeg hadde den.. Virka som om os versjonen var for ny.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var dårlig med svar å få her, så da tok jeg en sjans på at BankID ville fungere på CyanogenMod, og la inn denne.

Telefonen ble temmelig responsiv må jeg si, og BankID fungerer utmerket :)

Eneste jeg sliter litt med er å få den opp på pc'n.. Om jeg kjører den kamera funksjonen, så får jeg opp internminnet, men da kun kamera mappa.

Setter jeg den over i vanlig modus (media modus eller hva det var), så forsvinner den fra "min datamaskin" :S

 

Ellers ser det meste ut til å fungere :)

 

*edit*

 

Viste seg å være driver problemer.. har nå kontakt med telefonen :)

Men.. På stock rom, når man legger til en facebook konto, da får man valg om synkronisering.. Altså at kontakter + bilder av kontakter kan synkes.. dette får jeg ikke opp.

Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?

Synes egentlig det er greit at den laster ned bilder av folk :)

+ også sjekker face for tlf nr.. så disse også legges til,

Endret av J@9
Lenke til kommentar

Har et problem med min S3; Tror noe er knekt i AUX-inngangen, da den har fått seg en trøkk (ledningen hang seg fast i et bussarmlene mens jeg fortsatte å gå), tror noe er knekt. Musikk spilles bare i det ene øret i øreproppene mine. Har prøvd mange forskjellige typer, uten nytte. Får lyd i begge viss jeg presser med kraft på jacken på øreproppene. Vet noen hvordan dette kan fikses?

Lenke til kommentar

Jaja... nok en grunn til å kjøre custom sier jeg. Har kjørt 4.3.1 AOKP en god stund og det fungerer sømløst. La inn det samme på GS2en fattern har fått av meg og med litt spørsmål om hvorfor GS2en var så annerledes har han nå akseptert å kjøre ren android :D

Hvordan er AOKP i forhold til CyanogenMod?

La inn denne er her om dagen, men er enkelte ting jeg ikke er helt fornøyd med..

Og lurer på hvordan AOKP kan være i forhold..

Det ene er batteribruk, virker som om telefonen bruker mye mer strøm nå enn med stock..

Det andre er facebook sync.. men dette er vel et problem med alle uoffisielle roms så vidt jeg har skjønt.

Og det siste er ringetoner og varslingstoner.. var liksom ingen som falt helt i smak :p ja, jeg vet jeg kan legge inn selv :p men er jo så enkelt når det er noe brukbart som følger med ;)

 

Vil tro det er veldig lett å bytte rom, nå når telefonen uansett er rootet og har CWM installert :)

Er det forøvrig også mulig å ha flere roms installert??

Som med multiboot på pc?

Ville isåfall gjort det lett å teste ut forskjellige roms :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...