Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis denne listen stemmer så er det ingen i Norge som har fått noe form for oppdatering i det siste.

 

http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-I9300

 

forøvrig så ville jeg ikke forventet 4.3 oppdateringen hvis det er den du mener da? Før i slutten av November begynnelsen av desember.

Jeg fikk en oppdatering idag/igår, men det var nok ikke android siden det fremdeles står 4.1.2.

Oppdateringen var på litt over 50Mb, men fant ikke noen beskrivelse på hva var nytt.

 

Grunnbåndsversjonen er:I9305XXBMH3 og Buildnr er: JZO54K.I9305XXBMI3.

Lenke til kommentar

Er det fortsatt slik at mobilbank ikke fungerer hvis man flasher en annen rom, eller har noen funnet en løsning på dette?

 

Jeg la inn MIUI V5 (siste offisielle) i går bare for å teste og mobilbanken (DNB) ser ut til å fungere helt fint. Bare synd de offisielle versjonene av MIUI er basert på Android 4.1 :p

Lenke til kommentar

Har et problem med en prosess som heter "Medier" som suger strøm og tømmer batteriet rimelig fort, noen som har hatt samme problemet?

 

Gir meg lite info hva det er som drar strøm om det er en app eller noe annet moro. Sist gang den satte igang å gjøre dette så måtte jeg tilbakestille den til fabrikkinnstillinger, det har vel holdt i underkant av et halvt år.

Jeg har ikke lastet ned noen apper de siste dagene heller som skulle tilsi at noe skulle ligge i bakgrunnen å dra strøm heller.

 

post-29624-0-96811300-1382470629_thumb.png

Lenke til kommentar

Legger CyanogenMod inn egne modifikasjoner, eller kjører de reint Android?

 

Jeg kjører CyanogenMod 10.2 (Android v.4.3.1) og har et valgt som en kamerat som kjører v.4.3 (Samsung Note 3) ikke har.

 

Settings -> Låseskjerm -> Skjermsikkerhet -> Hurtigopplåsing

Under der sto hjelpeteksten «Lås opp enheten automatisk når den riktige PIN/passord blir angitt»
Kommer denne i 4.3.1 eller er det noe CyanogenMod har lagt til?
Lenke til kommentar

Er lei min S3 som er litt over ett år gammel. Den har blitt veldig treg.

Har selvfølgelig resettet mobilen flere ganger i løpet av perioden jeg har hatt mobilen, og slettet de appene som jeg ikke bruker.

Den bruker langt tid til å åpne Apps. Har tenkt å kjøpe meg Note 3.

Flere som merket S3en har blitt treg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...