Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Installer Nova Launcher.

 

I dag går jeg tilbake til min gamle iDrit 3GS, da skjermen på min S3 har begynt å få en rosa farge i ene hjørnet, og må inn til sjekk.

 

Gleder meg fint lite, kjenner jeg.

Kondolerer.

 

Nova Launcher er good shit. Fin om man bytter til en telefon fra en annen produsent (eller flasher en custom rom), og vil ha med seg samme startskjerm som før (bare husk å ta backup og kopier den over).

 

Forsøk å bøy litt på den lille tappen som befinner seg i usb-inngangen. Min sluttet å lade, men etter å ha bøyd denne litt oppover fungerer alt som normalt.

Løst dette laderproblemet også nå. Det skyldes møkkete kontakt og plugger. Litt rubbing med en fin stripe stålull på en tannpirker fikk bort irr og belegg på kontakten i telefonen, mens kontaktene på ledningene kun trengte litt dypping og vask med silikonfjerner / avfetter (av typen Motip, kjøpt på Torshovbil).

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar

Den greier å lade hvis jeg prøver nok mange ganger, eller bøyer og presser med kontakten i telefonen. Men det er ganske irriterende og jeg bare venter på at det skal slutte å virke helt. Noen som har hatt lignende erfaringer med det før og sendt telefonen inn? Blir den reparert eller får jeg en ny. Blir det dekket eller må jeg punge ut.

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å si. Det kommer når Samsung får hue ut av r*va. Derfor jeg kjører custom på min og kjører nå 4.3.1. Klarer 2-3 dager med moderat bruk, men det gjelder ikke når jeg er på jobb sia jeg da streamer en del musikk fra den. Tenker jeg legger inn 4.4 når jeg finner en rom med det som frister. Selv personlig liker jeg stock android.

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å si. Det kommer når Samsung får hue ut av r*va. Derfor jeg kjører custom på min og kjører nå 4.3.1. Klarer 2-3 dager med moderat bruk, men det gjelder ikke når jeg er på jobb sia jeg da streamer en del musikk fra den. Tenker jeg legger inn 4.4 når jeg finner en rom med det som frister. Selv personlig liker jeg stock android.

 

 

 

Har du en link til rommet du kjører?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...