Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Er det fortsatt slik at mobilbank ikke fungerer hvis man flasher en annen rom, eller har noen funnet en løsning på dette?

 

DNBs mobilbank fungerer helt fint på rootede S3 med Cyanogen 10.1. Eneste er at jeg får en advarsel under aktivering av det automatiske saldo-oppslaget om at telefonen min er rootet og for min egen sikkerhetsskyld bør jeg ikke aktivere dette. Men slikt lar man seg ikke affektere av. Ellers fungerer bank-appen som den skal. Mulig andre banker har annen praksis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Har kjøpt meg en galaxy s4, hadde en s3 fra før.

På s3 telefonen hadde jeg en del spill som jeg vil oveføre til s4 telefonen. Har logget meg inn på play og da installerte den alle apper og spill som var registrert der. Men, jeg må begynne på nytt på alle spillene:( Er det mulig å overføre disse spillene ti s4 telefonen og forsette der jeg slapp med s3 telefonen? Har liten lyst å begynnet på nytt i disse spillene....

Håper noen kan hjelpe meg.

Kanskje litt sent, men Helium er en flott app.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dama har problemer med at YouTube linker åpnes i videospilleren.. Man kan kopiere linken å åpne i nettleseren så spilles den av der men hun vil gjerne at den åpner i YouTube appen.

 

Har slettet alle standardinstillinger for hva ting skal åpne i, men hun får alikevell ikke noe spørsmål når hun åpner en YouTube link.

 

Hun vil ha telefonen stock så jeg orker ikke å Roote, flashe eller ta en factory reset bare pga dette.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar

 

Du må ta backup av dataene til spillene på et minnekort (eller til filer som kan overføres på annen måte). Enten med Titanium Backup eller MyBackup. Så er det bare å restore datanene til spillene fra backup - ikke glem å restarte telefonen rett etterpå. Dette skal fungere greit for spill, selv om du ikke har root'et telefonen.

 

Jeg har Mybackup Pro. Kan noen bekrefte at man feks kan ta kopi av savegames fra en telefon til en annen modell via Mybackup Pro? Tilfelle er det enkelt å skjønne hvordan det gjøres, eller må man hacke det til?

 

jarle

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. Min s3 sliter skikkelig med batteriet. Batteriet vil ikke bli helt oppladet uansett hvor lenge det lader. Har ladet batteriet i 72 timer, uten at batteriet bikker 75%. Blir veldig for utladet også! Fikk et helt nytt batteri for noen dager siden, samme problem!

 

Er det telefonen som begynner å takke for seg?

Endret av jajamensen
Lenke til kommentar

Sliter med lading jeg også. Har testet ulike ladere, ulike batterier, og prøvd å resette telefonen. Vil fortsatt ikke lade skikkelig. Den lader litt da den er av, men klarer aldri mer enn 20% på en god dag. Er det noen som vet om en batterilader som lader batteriet da det ikke er i telefonen? Eller hadde dere sendt den inn? Ellers konge telefon. :)

Lenke til kommentar

Hei!

I går fikk jeg noe problemer med lyden på mobilen. Spilte av musikk fra Wimp og noe spilling, men plutselig skrudde lyden seg av. Det ser ut til at det kun gjaldt media, og ikke systemlyder, notifikasjoner og ringevolumet. Hadde ingen mulighet for å skru lyden opp. Etter en restart fikk jeg lyden tilbake, men forsvant like etter. Dette skjedde 3 ganger i går. Siden har det vært problemfritt.

Ser ikke ut til at noen andre på tråden eller på internett har hatt dette problemet før. Mobilen er over 1 år gammelt. Har også andre bugs for tiden, random reboots, f.eks.

 

Stoler på at mobilen er virusfri da jeg bruker Kaspersky Mobile Security, og har heller ingen tredjepartsprogrammer utenom KMS.

 

Noen som har tips eller forslag til hva det kan skyldes?
Har også tatt en hard reset for 1 mnd siden. Fortsatt oppleves den mer stabil enn før, da den hadde noen andre irriterende bugs.

Lenke til kommentar

 

Virker da som om Samsung sliter med kablene sine, er jo flere som nå i det siste har hatt samme problemet. Blir problemer med kabelen mellom lader og telefon.

 

jarle

 

Ja, jeg har nå prøvd flere ladere og min S3 vil nå bare lade om ledningen er bøyd litt til en av sidene. Men det kan jo ha litt å gjøre med at jeg fikk (fant) litt fukt nederst i den etter en fuktig tur på byen (nei det var ikke øl). Kanskje liten vits i å prøve reklamere da, hvis fuktsensorene sikkert har slått ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...