Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Karakterer har ingenting å si. Man ender opp med å like spill bedre eller hater spillet mer en anmeldere. Selvom alle launchspillene får det snittet jeg viste på forhånd, så vil ikke jeg gi det samme når jeg har fullført spillene. Den leksa har jeg lært, aldri stole på anmeldere. Dem gir kun en pekepinne, men ikke et fasitsvar.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Overrasket over at Dead Rising 3 har fått bedre kritikk enn Killzone: Shadowfall.

Men uansett, launchtitles med 75+ metacritic score må jo anses som bra.

 

Ser at Need for Speed: Rivals imponerer med en score på hele 85.

 

At en railshoot som Crimson Dragon er jo ikke akkurat rart. Railshooters er jo ikke akkurat noe for alle og en hver.

 

Så langt denne nye generasjonen så ser det hvertfall ut som Dead Rising 3 imponerer mest av de eksklusive titlene.

Men regner vel egentlig med at det ikke varer særlig mye lenger enn til Forza Motorsport 5 anmeldelsene begynner å renne inn. :p

 

Men når alt dette er sagt så kjøper jeg aldri spill etter anmeldelser. Jeg stoler på min egen smak og mine mange års erfaring med konsoll og pc spilling.

Ikke for å skryte, men jeg har faktisk aldri kjøpt et spill jeg IKKE har syns har vært morsomt. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Karakterer har ingenting å si. Man ender opp med å like spill bedre eller hater spillet mer en anmeldere. Selvom alle launchspillene får det snittet jeg viste på forhånd, så vil ikke jeg gi det samme når jeg har fullført spillene. Den leksa har jeg lært, aldri stole på anmeldere. Dem gir kun en pekepinne, men ikke et fasitsvar.

 

Så om et spill får 1-3/10 kommer du likevel til å bruke penger på det?

 

Det er folk som seg som skader industrien.

Lenke til kommentar

Overrasket over at Dead Rising 3 har fått bedre kritikk enn Killzone: Shadowfall.

Men uansett, launchtitles med 75+ metacritic score må jo anses bra

Jeg var ikke overrasket nei. Skytespill til Sony's konsoller må alltid ha masse nytt, men andre kan kjøre samme løp som COD, Halo og BF har gjort i en årrekke, noe som er synd. Man kan heller ikke sammenligne DR3 og KZSF da, to vilt forskjellige spill som stiller med forskjellige krav til hva anmeldere liker/liker ikke.

 

Jeg personlig kommer nok til å digge DR3 like mye som KZSF på forskjellige måter :)

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var ikke overrasket nei. Skytespill til Sony's konsoller må alltid ha masse nytt, men andre kan kjøre samme løp som COD, Halo og BF har gjort i en årrekke, noe som er synd. Man kan heller ikke sammenligne DR3 og KZSF da, to vilt forskjellige spill som stiller med forskjellige krav til hva anmeldere liker/liker ikke.

Jeg personlig kommer nok til å digge DR3 like mye som KZSF på forskjellige måter :)

 

For noe svada. Killzone 2 har metacritic over 90. Resistance serien er da ene og alene til PS3 og alle har metacritic over 80.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Jeg var ikke overrasket nei. Skytespill til Sony's konsoller må alltid ha masse nytt, men andre kan kjøre samme løp som COD, Halo og BF har gjort i en årrekke, noe som er synd. Man kan heller ikke sammenligne DR3 og KZSF da, to vilt forskjellige spill som stiller med forskjellige krav til hva anmeldere liker/liker ikke.

 

Jeg personlig kommer nok til å digge DR3 like mye som KZSF på forskjellige måter :)

 

Ja. Du støtter jo middelmådige generiske spill som ikke bringer noe nytt inn i sjangeren. Og når selskapene får pengene dine skjønner de jo at du liker spillet slik at de kan fortsette å produsere middelmådige generiske spill uten sjel.

 

Ta heller og bruk pengene på innovative indiespill. Er en gurnn for at Sony har et enormt fokus på indiespill. Bare Octodad ser enormt mye bedre enn alle AAA-titlene.

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...