Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke så mye indiespill. Spilt 70 stykk og bare likt 5 av dem. Er ikke veldig interessert i dem da med andre ord.

 

Så å kjøpe hvilket som helst spill som jeg gjør er ødeleggende for absolutt hele industrien? Den var knakenes god du fantomena. Du sortere meg ned i en bås med disse industriødeleggende gamere, jaha ja :D

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke så mye indiespill. Spilt 70 stykk og bare likt 5 av dem. Er ikke veldig interessert i dem da med andre ord.

 

Så min lidenskap for spill er ødeleggende for absolutt hele industrien? Den var knakenes god du :)

Blir med deg og ødelegger industrien jeg, for jeg kjøpte og likte spill som Too Human veldig godt. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser på Gamespot Streamen som det ble linket til. Utrolig hvor barsnlige folk er i den chatten. kan ikke forstå hva folk får ut fra å snakke ned en konsoll. Har en gjøk på vennelisten min også på Xbox 360 som sender 10 mld i uken om at Xbox One er dårlig og at PS4 er et monster av en maskin.... Virker som noen personer blir glad av å skrive tull

Lenke til kommentar

Fanboys.. Jeg setter begge maskinene likt jeg iallefall, forskjellene for meg er små og ubetydelige. Er Forza og XBL som veier i retning til Xbox for meg denne gang.. Tviler på at jeg kommer til å ha begge konsollene av de nye fremover, kanskje når PS4'n blir billigere. Snart 30 år, så på tide å tone ned litt konsollmessig, haha :p

Lenke til kommentar

Tror det er noe galt i hode på folk jeg, for det er skummelt nok folk i alle aldersgrupper som holder på slik. Det må være noe psykisk galt med dem.....

 

Det med aldersgrupper er helt riktig, han som sender mld til meg på Xbox 360 er over 50 år :hm: Han var sint på Microsoft på alle mulige måter.

Lenke til kommentar

Hvorfor holder Microsoft igjen diverse ting? Hvorfor kan de ikke vise frem Kinect i dag? Hvorfor kan de vise frem Ryse men ikke anmelde det? Virker jo helt snodig.. Men det har tydeligvis ikke håndplukket for å få de beste anmeldelsene ut først, for da hadde de vell kjørt utelukkende Forza og ingenting annet den første uka.

Lenke til kommentar

Syntes ikke Ryse ser så forferdelig ut nei, er det et spill som lider av at folk ble så utrolig grinete på grunn av det første vi fikk se av spillet fikk det til å virke som et purely quick time events spill? Blir ikke videre sjokkert for folk på nett i dag er jo så rævkjørte i hode at de trenger jo bare å se fem minutter av en alpha før de dømmer noe nord og ned og vil aldri forandre mening under noen omstendighet etter det.

Lenke til kommentar

En som snakket om at når man bestiller spill fra Amazon.co.uk så kunne man legge til noe i ordren for å slippe unna toll? Ser på siden nå men finner det ikke

Du slipper ikke unna MVA (er MVA, ikke toll, er en forskjell :) ), men de legger til mva kostnaden i orderen. Du får den opp om du velger express delivery. Det blir 10-20 kroner dyrere med det, men da har du det den 22. november :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...