Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Syns Fallout 76 har virket som en skikkelig venstrehånds jobb og en easy cashgrap fra første stund av. Allerede fra de første ryktene av kunne jeg vel allerede fastslå at det spillet der ikke skulle røres for fem flate øre.

 

Litt stygt å si det, men det er litt godt å se at magefølelsen stemte.

 

Hadde magefølelsen jeg også, og skulle gått for den. Men har så sansen for Fallout og universet rundt det at jeg lot tvilen komme dem tilgode. Dessverre var det skivebom. Heldigvis er det ikke en for stor smell mtp. innbytte på Gamestop som gir ganske mye for det i to dager til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Stor koser meg med Fallout 76 :) mot Red Dead 2 som jeg zzzz meg igjennom

Til tross for hva som underholder deg, så ser du vel hvor mange mils avstand det er i mellom de 2 spillene?

 

FO76 er en fadese, og selv de som greier å ha det kjekt med spillet, bør forlange langt mer fra Bethesda i fremtiden.

Lenke til kommentar

Stor koser meg med Fallout 76 :) mot Red Dead 2 som jeg zzzz meg igjennom

 

Hadde kanskje klart å kost meg med Fallout76 hvis jeg hadde fått lov å spille det i lengden. Men pga. så mange tekniske bugs gjør at jeg ikke får spilt det. Spillet er rett og slett ødelagt her... Så da går jeg videre i livet :-p

Lenke til kommentar

Til tross for hva som underholder deg, så ser du vel hvor mange mils avstand det er i mellom de 2 spillene?

 

FO76 er en fadese, og selv de som greier å ha det kjekt med spillet, bør forlange langt mer fra Bethesda i fremtiden.

Red Dead er teknisk bedre men opplevelsen er bedre i Fallout for min del. Bugs ja helt klart pluss litt lys sortnivå men stor koser meg.

Lenke til kommentar

 

Hmmmm. "mid-sized studio that historically worked together with PlayStation a bit", Så Insomniac, Ready at Dawn eller Quantic Dream? Sisstnevnte har lett etter noen med DirectX erfaring, men det kan også bety at de bare skal gå multiplat med det neste spillet sitt.

 

FromSoftware er usannsynlig da de er eid av Kadokawa Corporation, men det er lov å håpe :p

 

EDIT: Han sier det ikke er Insomniac.

 

 

Ben Heck er tilbake med kontroller hacksene sine om noen liker å se på slik.

 

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mye framedrops med xbox one s og rdr2?

1695 hos elkjøp var ikke så ille, har ikke 4k tv.

 

Om noen andre skulle lure så er det framedrops i byer og litt ymse tearing og lignende ellers. Selve spillopplevelsen er mer enn god nok.

Har tidligere hatt PS4 og har en pc med gsync og 1080 til referanse.

Lenke til kommentar

 

Hmmmm. "mid-sized studio that historically worked together with PlayStation a bit", Så Insomniac, Ready at Dawn eller Quantic Dream? Sisstnevnte har lett etter noen med DirectX erfaring, men det kan også bety at de bare skal gå multiplat med det neste spillet sitt.

 

FromSoftware er usannsynlig da de er eid av Kadokawa Corporation, men det er lov å håpe :p

 

EDIT: Han sier det ikke er Insomniac.

Shinobi har hintet til at det ikke er Ready at Dawn. Jeg lurer litt på om det kan være Housemarque.

 

Andre kandidater kan være:

Superbot (Playstation Allstars). Hvis ikke Iron Galaxy ønsker å lage Killer Instinct 4, kan vel kanskje Superbot være en grei arvtager?

Sanzaru (Sly 4)

Bluepoint (Shadow of the Colossus remaken)

thatgamecompany (Flower, Journey)

 

Både Insomniac og From Software er for store selskap til at jeg tror det er snakk om dem.

 

Uansett veldig kult at Xbox ikke har gitt seg utvidelsene ennå. Håper på en utvikler som kan gjenopplive Banjo-Kazooie snart. :p

Lenke til kommentar

Shinobi har hintet til at det ikke er Ready at Dawn. Jeg lurer litt på om det kan være Housemarque.

 

Andre kandidater kan være:

Superbot (Playstation Allstars). Hvis ikke Iron Galaxy ønsker å lage Killer Instinct 4, kan vel kanskje Superbot være en grei arvtager?

Sanzaru (Sly 4)

Bluepoint (Shadow of the Colossus remaken)

thatgamecompany (Flower, Journey)

 

Både Insomniac og From Software er for store selskap til at jeg tror det er snakk om dem.

 

Uansett veldig kult at Xbox ikke har gitt seg utvidelsene ennå. Håper på en utvikler som kan gjenopplive Banjo-Kazooie snart. :p

 

For å quote en fra resetera:

 

Quantic Dream (Outstanding lawsuits, no chance of getting through Microsoft IA)

Insomniac (Klob said no - and it goes without saying anyway especially after Spider-Man)

Ready At Dawn (Shinobi said nah)

Bluepoint - Extremely unlikely due to incredibly successful relationship with Sony - also worked more than "a bit" and relationship not "historic" either

Housemarque - Extremely unlikely as Xdev retweeting their recruitment ads

Sumo Digital - worked with Sony on LBP3

Thatgamecompany - currently working with Apple, previous projects Sony exclusive

PixelJunk - probably too small

Sanzaru - possible? But seem to have become a VR and support studio since they did Sly

 

From Software er nok bare ønsketenkning fra min side så jeg kan gi litt slipp på angsten om at Sony skal snappe de opp i fremtiden selv om de er eid av et annet selskap :p

 

Mange sier Supermassive games, som er helt greit for min del siden jeg likte Until Dawn veldig godt og som for tiden lager The Dark Pictures Anthology: Man of Medan som ser veldig interessant ut. MS trenger ett studio som kan å lage horror.

Lenke til kommentar

Mange sier Supermassive games, som er helt greit for min del siden jeg likte Until Dawn veldig godt og som for tiden lager The Dark Pictures Anthology: Man of Medan som ser veldig interessant ut. MS trenger ett studio som kan å lage horror.

Supermassive har planer om å lage flere spill for Sony, så tror ikke det kommer til å skje med det første.

 

Sumo Digital hadde vært et spennende oppkjøp. Det er riktignok ikke mid-sized, men jeg ser for meg de hadde passet bra inn. De jobber jo allerede med Crackdown 3. The Chinese Room ble kjøpt opp av Sumo for ikke så lenge siden, så da hadde Xbox fått et horror studio på kjøpet.

 

Noen nevner også Tarsier. Det er både mid-sized og har jobbet med Sony tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...