Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva musikken som spilles av akuratt nå heter eller hvor det er fra? Var nesten litt Fable preg over det.

 

Altså siste låten som spilte av før showet startet.

 

EDIT: Jøss, Phil, Reggie og Shawn på scenen samtidig. Skulle betalt gode penger for å se de karene begynne slåss på direkten  :D

 

Crash Team Racing ser sweet ut! Spilte aldri originalen.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Nei fy faen... Jeg lurte på hvorfor jeg ikke fikk lov til å installere Ashen på PCen i sted når det skulle være en Play Anywhere tittel, men det er fordi det plutselig har blitt eksklusivt til Epic Games storen og nå har blitt fjernet fra både Steam og Windows store. Fantastisk bra førsteinntrykk av Epic Games å starte noe slik bullshit samme dagen storen deres går online!

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Blir nå "gitt" vekk overalt det spillet, må føle seg bortimot svindlet de som har betalt full pris for BF I år.

 

Nåja... Kjøpte det på Origin og syns det ga mye valuta for pengene (iallefall hvis man ser antall timer underholdning mot hva jeg betalte fo det). Er "bare" oppe i 14 timer med multiplayer alene nå og er enda ikke lei :-p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Noen god ordning på mus og tastatur i sofaen? :p Ei eller anna fjøl bør vel funke .

Jeg har spilt i sofaen siden 2012. Det funker da laptoppen kjører alt på max.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...