Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Jeg er spent på om MS kommer til å komme ut med noen tall i forbindelse med antall forhåndsbestillinger og antall konsoller solgt ved utgangen av året. Og om bruker massen blir stor nok iløpet av neste år, vil de komme med X eksklusive spill? Men, når jeg får hentet konsollen i slutten av uka så er det kun to ting som står på spilleplanen, Fallout 3 og Oblivion :D

 

De sluttet vel med salgstall etter hvert som One tryna, men om One X blir en suksess videre så må de vil slenge noen tall på bordet igjen tenker jeg  :D

 

Spent på tilbakemeldingene til folk de neste ukene :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville ikke hatt så høye forventninger. Min ble sendt med UPS på fredag den 3. Står nå levering onsdag 8. Bor rett utenfor Drammen. Kan jo alltids håpe de bare setter opp en dag ekstra for å være sikker og den faktisk blir levert i morgen. 

 

In transit  Scheduled Delivery Updated To:

Wednesday, 08.11.2017 , By End of Day

 

Eindhoven,  Netherlands 03.11.2017 21:34 Origin Scan

Netherlands 03.11.2017 13:21 (ET) Order Processed: Ready for UPS

Endret av MuppetOwl
Lenke til kommentar

Å få den sendt avgårde allerede den 3. hadde vel vært i overkant tidlig? Skjønner godt at de iallfall drøyet den noen dager. Men din står i det minste som In transit. Litt rart om din ikke skulle være fremme i morgen (forutsatt at UPS klarer å levere over natten hver eneste gang).

Lenke til kommentar

 

bestilte fra power. ser den kommer med nordpost  i morgen :) så angsten fra 2-4 uker bestillingsvare for 2 dager siden er vekke 

Fikk Onsdag som estimert, men den ble vidresent fra Oslo før kl 12 så har troa på i morgen, bor bare 12 mil unna :)

 

 

rart at det kom opp onsdag. kom til oslo i dag pakken og jeg bor 50 mil unna oslo og fikk estimert tirsdag. får den alltid dagen etterpå med nordpost så lenge den har kommet på bilen før det er kveld

Lenke til kommentar

Microsoft store blir det aldri et produkt fra igjen prinsipp sak. Herregud for en nvinnfolk jeg har kommet til begge gangene. Naturligvis ei som ikke snakker godt norsk begge gangene. De nektet nå at de har gjort feil og jeg må bare vente. Kansellere ordre var heller ikke aktuelt. Og da jeg sa noe om at jeg skulle ha den på release dato stemte dette ikke. Ms store sendte ut på release konsollen. Forstår ikke hvorgor folk som ikke har peiling sitter i service. Bare tull at den skulle sendes fra nederland i morgen. Hadde jeg aldri bestilt derfra. så denne personen kan kkke jobben sin. Noen som har ms store sin mail adresse?

Endret av Johannes Entenmann
Lenke til kommentar

 

 

bestilte fra power. ser den kommer med nordpost  i morgen :) så angsten fra 2-4 uker bestillingsvare for 2 dager siden er vekke 

Fikk Onsdag som estimert, men den ble vidresent fra Oslo før kl 12 så har troa på i morgen, bor bare 12 mil unna :)

 

 

rart at det kom opp onsdag. kom til oslo i dag pakken og jeg bor 50 mil unna oslo og fikk estimert tirsdag. får den alltid dagen etterpå med nordpost så lenge den har kommet på bilen før det er kveld

 

Ok. Sammenlignet med forrige bestilling nå,  da var den i Oslo på Tirsdag og her på Onsdag, så ganske sikker på at estimert tid er tatt litt godt i :)

Lenke til kommentar

For og avslutte min melding. Ringte UPS nå. De har prøvd og kontskte Mivrosoft angående manglende seddel men ikke fått noe respons. Herregud for en dårlig kundebehandling. Flere som har dette problemet er det bare og smøre seg med tålmodighet.

UPS tar et døgn for de ringer tilbake

Lenke til kommentar

 

Hvordan var tilstander når PS4 pro ble lansert? Var det noen som tjente noe særlig på det?

Kjenner jeg har et lite håp om å tjene noe på scorpio, men samtidig jo nærmere vi kommer jo mindre tror jeg at det vil bli særlig mangel ved disse 0,5 lanseringene.

Jeg må innrømme at jeg videresolgte noen Xbox One da denne ble lansert. Så vidt jeg husker kostet den 500 Euro og jeg fikk ca. 6000,- for de.

Jeg gjorde samme selv. Derfor jeg er litt spent på hvordan markedet var ved pro lansering da jeg føler den er mer i samme gate :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...