Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Om ikke Forza 7 patchen kommer day one blir det Titan fall 2 som første X spillet for min del.

 

Hmm....Merkelig.

Den har ikke poppet opp hos meg heller. Men Xbox Enhanced-listen oppdaterte Forza 7 til "available" tidligere i helgen.

Kanskje de ruller den ut i etapper for å avlaste servere/datatrafikk.

Lite 4k Forza 7 videoer på you tube oxo hmm? Er noe krøll

Lenke til kommentar

 

 

Om ikke Forza 7 patchen kommer day one blir det Titan fall 2 som første X spillet for min del.

 

Hmm....Merkelig.

Den har ikke poppet opp hos meg heller. Men Xbox Enhanced-listen oppdaterte Forza 7 til "available" tidligere i helgen.

Kanskje de ruller den ut i etapper for å avlaste servere/datatrafikk.

Lite 4k Forza 7 videoer på you tube oxo hmm? Er noe krøll

Tror jeg har fått Forza 7 patch'n. Spillet er nå 95.1gb og tror den var på rundt 60gb uten patch. Rart dere ikke har fått patch'n enda. Og synd man ikke kan tvinge gjennom oppdateringen.

Lenke til kommentar

Sist gang jeg bestilte fra CDon tok det 1 dag fra sending fra Sverige til nærmeste pickup point og det var for litt over 14 dager siden men nå var spørsmålet mitt hvor hen i Sverige CDon sender fra 

Står her at de hadde 11 lager men fikk nå et lager i Ljungby som skulle være i drift 2015.

 

https://internetworld.idg.se/2.1006/1.582221/cdon-gar-fran-elva-till-ett-lager

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var på den lokale Elkjøpen i går. Der sto flere Xbox one x i hyllen. Jeg rasket med meg en konsoll og gikk rett til kassen og dro frem kortet. Fyren i scannet inn esken mens jeg sto klar til å betale og komme meg hjem.

 

Men... Dessverre måtte jeg gå hjem tomhendt ettersom det lå sperre i systemet. Gikk ikke an å betale for xboxen fikk jeg beskjed om.

Litt skuffende, men klarer nok å vente til tirsdag :)

Lenke til kommentar

 

Tror jeg har fått Forza 7 patch'n. Spillet er nå 95.1gb og tror den var på rundt 60gb uten patch. Rart dere ikke har fått patch'n enda. Og synd man ikke kan tvinge gjennom oppdateringen.

 

Men hvis du går inn på Xbox One S, "mine spill og apper" og sorterer på "Xbox One X Enhanced".

Dukker da Forza 7 opp på listen under??

 

Når jeg sorterer mine spill på Xbox One X Enhanced, får jeg opp GeoW4 og Titanfall 2.

Lenke til kommentar

Kan noen bekrefte at Origins er patcha for xbox one x, Ser ikke stort forskjell på ps4 pro og xbox one x versjonen i comparison video i 4k på youtube. Forventer at spille ser bedre ut på Xn iforhold til Pro, spille kjører i 1540p på ps4 pro ifølge digital foundry. Synes spille ser mega bra ut uansett, men forskjellen er ikke like stor som shadow of war f eks. Noen som kan bekrefte ?

Lenke til kommentar

 

Tror jeg har fått Forza 7 patch'n. Spillet er nå 95.1gb og tror den var på rundt 60gb uten patch. Rart dere ikke har fått patch'n enda. Og synd man ikke kan tvinge gjennom oppdateringen.

 

Men hvis du går inn på Xbox One S, "mine spill og apper" og sorterer på "Xbox One X Enhanced".

Dukker da Forza 7 opp på listen under??

 

Når jeg sorterer mine spill på Xbox One X Enhanced, får jeg opp GeoW4 og Titanfall 2.

Iflg folk på nett så er den sorteringslisten veldig buggete. Noen spill dukker opp der mens andre som har patch ikke vises i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Er faktisk release mandag eller tirsdag? Føler jeg leser mye forskjellig. (Min er ikke sendt fra Elkjøp enda)

Elkjøp sendte en sendingbekreftelse på fredag. Men hos posten står det fortsatt at de bare har mottatt et forhåndsvarsel. Blir derfor overrasket om den er fremme på tirsdag. Men den er da på vei om ikke annet.

Lenke til kommentar

Kan noen bekrefte at Origins er patcha for xbox one x, Ser ikke stort forskjell på ps4 pro og xbox one x versjonen i comparison video i 4k på youtube. Forventer at spille ser bedre ut på Xn iforhold til Pro, spille kjører i 1540p på ps4 pro ifølge digital foundry. Synes spille ser mega bra ut uansett, men forskjellen er ikke like stor som shadow of war f eks. Noen som kan bekrefte ?

Ja, det er patchet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...