Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Og det skjønner jeg ut fra et business-perspektiv.

Klart hvis jeg kan få kundene til å dukke opp i butikken for å hente, så øker mulighetene for mersalg.

For dem som får konsollen rett på posten, er salget allerede ferdig.

Jepp, men når man prater med Kundebehandler og de sier det ikke er noen forskjell å bestille til butikk kontra med Post nord - "3-7 virkedager" uansett og ikke nevner noe mer, så føles det litt sleipt ut når man bestiller før andre og ikke får kø "rettighetene" sine. Men da vet man det iallefall. Skulle hatt Power butikk her :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Synd vi ikke er en del av Europa da ....

Det skal normalt en sag fra Nederland til Norge med UPS. Verre med de som ikke bor i nørheten av Oslo. Du er jo helt sykt negativ til alt andre folk foretar seg. Ingen velger god levering, ingen har god nok tv.

Har ikke bruk for en sag fra Nederland selv .. fungerer godt de fra obs bygg :D

 

Du er vel ikke den som bør latterliggjøre en skrivefeil..  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir litt skeptisk når det er så liten forskjell på spill til X som dette. Det kan selvfølgelig forbedre seg..men jeg vurderer seriøst om X bestillingen skal bestå etter å ha sett disse klippene. Forskjellen er så minimal at det er latterlig.

 

 

 

Men da igjen så har vi jo titler som Shadow of War som pga mer minne i X har bedre texturer. Men så langt viker hele denne "4K revolusjonen" som en fadese.

Du tror ikke at du konkluderer litt vel tidlig Larzen? Gi konsollen og utviklerne litt mer tid så blir det nok bra.

Jeg for min del tenker at det var denne xboxen de skulle levert fra starten av istedefor xbox one. 

Endret av firberblad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Og det skjønner jeg ut fra et business-perspektiv.

Klart hvis jeg kan få kundene til å dukke opp i butikken for å hente, så øker mulighetene for mersalg.

For dem som får konsollen rett på posten, er salget allerede ferdig.

Jepp, men når man prater med Kundebehandler og de sier det ikke er noen forskjell å bestille til butikk kontra med Post nord - "3-7 virkedager" uansett og ikke nevner noe mer, så føles det litt sleipt ut når man bestiller før andre og ikke får kø "rettighetene" sine. Men da vet man det iallefall. Skulle hatt Power butikk her :p

 

 

Jeg vet ikke om vi trenger hale frem de voldsomste konspirasjons teoriene her. Power skal vel ha noen eksemplarer i butikk på lanseringsdagen til løssalg uansett? Er jo ikke merkelig at de som har valgt "Hente i butikk" får sine konsoller puttet i samme container som dem?

Lenke til kommentar

 

Du tror ikke at du konkluderer litt vel tidlig Larzen? Gi konsollen og utviklerne litt mer tid så blir det nok bra.

Jeg for min del tenker at det var denne xboxen de skulle levert fra starten av istedefor xbox one. 

 

 

Joda det er tidlig. Men med såpass massivt GPU overtak så burde det vært større forskjeller. Men alt henger på utviklerne. Så som du sier så er det tidlig. Ting kan bli vesentlig bedre over tid. Og en skal heller ikke se bort ifra at en patch dukker opp som forbedrer disse to spillene. Vi ser jo allerede i Shadow of War stor forskjell med 4K teksturer.

 

Men en blir jo skuffet når to av årets store titler ikke ser nevneverdig bedre ut på hva som blir verdens kraftigste konsoll...

Lenke til kommentar

 

Du tror ikke at du konkluderer litt vel tidlig Larzen? Gi konsollen og utviklerne litt mer tid så blir det nok bra.

Jeg for min del tenker at det var denne xboxen de skulle levert fra starten av istedefor xbox one.

 

 

Joda det er tidlig. Men med såpass massivt GPU overtak så burde det vært større forskjeller. Men alt henger på utviklerne. Så som du sier så er det tidlig. Ting kan bli vesentlig bedre over tid. Og en skal heller ikke se bort ifra at en patch dukker opp som forbedrer disse to spillene. Vi ser jo allerede i Shadow of War stor forskjell med 4K teksturer.

 

Men en blir jo skuffet når to av årets store titler ikke ser nevneverdig bedre ut på hva som blir verdens kraftigste konsoll...

Blir nok en del spill som er ganske så like på pro og x bare 4k skarpheten er der på X er jeg meget fornøyd.

Lenke til kommentar

Vi begge viser nå gang på gang at vi har et "spesielt" forhold til en konsoll hver Larzen. Om du lurer deg selv og tror du er helt nøytral.

 

Nøytral i en fanboy krig? Derfor jeg legger 5000kr på bordet og kjøper en Project Scorpio Edition? Hehe. Men ja som folk flest så liker jeg noen produkter bedre en andre. 

Lenke til kommentar

 

Du har snakket om og kansellere din X ordre nå i flere måneder mens du kommer med småstikk der du egentlig ikke trenger den. Er vel ingen som tvinge deg og kjøpe. Opp til hver enkelt :)

 

 

Småstikk muligens for dem som har et noe spesielt forhold til Xbox. Jeg er på flere plattformer så er helt klart mer skeptisk som en bør være når det er snakk om 5000kr.

 

Ser på klippene til Larzen i 4k .one x versjonen av cod ser skarpere og renere ut. Mindre forskjeller på creed men detaljer på hoved personen kommer mere fram mot pro som blurrer litt ut de fine 4k detaljene.

Ser igjen softheten fra pro som jeg ikke var fornøyd med på Zero Horizon dawn og Uncharted 4.

Er litt som du har en støvete skjern mot en som er ren og skarpere.

 

 

Detaljer som du ikke ser uten om å stoppe opp og sammenligne. Detaljer som forsvinner totalt idet du beveger deg pga 30 fps. Hadde alle spillene vært 60 fps så hadde du hatt et poeng. Vet ikke med deg meg jeg spiller spillene og det innebærer bevegelse...så hvordan du klarer å se denne "softheten" ifra Pro under gameplay er og vil nok være et mysterium....

Var null problemer på checker bord pro spill var mega skuffa mot native 4k som last of Us. Natt og dag forskjell

Lenke til kommentar

 

Ser på klippene til Larzen i 4k .one x versjonen av cod ser skarpere og renere ut. Mindre forskjeller på creed men detaljer på hoved personen kommer mere fram mot pro som blurrer litt ut de fine 4k detaljene.

Ser igjen softheten fra pro som jeg ikke var fornøyd med på Zero Horizon dawn og Uncharted 4.

Er litt som du har en støvete skjern mot en som er ren og skarpere.

 

 

Men er det verdt 5000 kr? Uten noen eksklusive spill? Bare en rekke patches på spill jeg allerede har fullførtt?

 

Jeg tenker nei. Hadde selv først Xbox One, og oppgraderte til S. Min erfaring med xbox de siste årene, og da hovedsaklig som gamer i den forstand at det er det jeg bruker konsollen til; spille MASSE, så synes jeg Microsoft har tapt seg veldig på den fronten. Spill selger konsoller rett og slett.

Spilte ikke spillene jeg viste kom til å få en patch .... strategisk

Lenke til kommentar

 

 

Og det skjønner jeg ut fra et business-perspektiv.

Klart hvis jeg kan få kundene til å dukke opp i butikken for å hente, så øker mulighetene for mersalg.

For dem som får konsollen rett på posten, er salget allerede ferdig.

Jepp, men når man prater med Kundebehandler og de sier det ikke er noen forskjell å bestille til butikk kontra med Post nord - "3-7 virkedager" uansett og ikke nevner noe mer, så føles det litt sleipt ut når man bestiller før andre og ikke får kø "rettighetene" sine. Men da vet man det iallefall. Skulle hatt Power butikk her :p

 

 

Jeg vet ikke om vi trenger hale frem de voldsomste konspirasjons teoriene her. Power skal vel ha noen eksemplarer i butikk på lanseringsdagen til løssalg uansett? Er jo ikke merkelig at de som har valgt "Hente i butikk" får sine konsoller puttet i samme container som dem?

 

Mulig det. Ikke merkelig nei, men går fortsatt ann å opplyse om det så man tenker streit om det når man skal bestemme seg for alternativene. Lett å være etterpåklok. 

Lenke til kommentar

 

 

Du tror ikke at du konkluderer litt vel tidlig Larzen? Gi konsollen og utviklerne litt mer tid så blir det nok bra.

Jeg for min del tenker at det var denne xboxen de skulle levert fra starten av istedefor xbox one. 

 

 

Joda det er tidlig. Men med såpass massivt GPU overtak så burde det vært større forskjeller. Men alt henger på utviklerne. Så som du sier så er det tidlig. Ting kan bli vesentlig bedre over tid. Og en skal heller ikke se bort ifra at en patch dukker opp som forbedrer disse to spillene. Vi ser jo allerede i Shadow of War stor forskjell med 4K teksturer.

 

Men en blir jo skuffet når to av årets store titler ikke ser nevneverdig bedre ut på hva som blir verdens kraftigste konsoll...

 

 

Er det youtube sin skyld at det hakker som et annet helvete på PS4pro'en her?

Lenke til kommentar

 

 

Du tror ikke at du konkluderer litt vel tidlig Larzen? Gi konsollen og utviklerne litt mer tid så blir det nok bra.

Jeg for min del tenker at det var denne xboxen de skulle levert fra starten av istedefor xbox one.

 

Joda det er tidlig. Men med såpass massivt GPU overtak så burde det vært større forskjeller. Men alt henger på utviklerne. Så som du sier så er det tidlig. Ting kan bli vesentlig bedre over tid. Og en skal heller ikke se bort ifra at en patch dukker opp som forbedrer disse to spillene. Vi ser jo allerede i Shadow of War stor forskjell med 4K teksturer.

 

Men en blir jo skuffet når to av årets store titler ikke ser nevneverdig bedre ut på hva som blir verdens kraftigste konsoll...

Er det youtube sin skyld at det hakker som et annet helvete på PS4pro'en her?

Ser det nå heregud for et slide show.... hakker rimelig ørkenen. Endret av samco
Lenke til kommentar

 

Post nord har ødelagt post gangen i Norge .... grattis

 

PostNord har bare vært bra for meg, 1 dag fra Komplett som pakke ved flere anledninger ( men ikke som som brev, det tar lengre tid).

Post nord sendte all min post til et pickup point .... nå har de endelig funnet ut ohhhhhh ....der noe som heter post kasse vi kan legge sendinger oppi.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...