Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Hmmm.... til tross for at flere av mine spill er på listen over "Xbox One X enhanced patch available", óg jeg har haket av for å laste ned 4k content på min Xbox One S......så er det kun GeoW4 og Titanfall 2 som dukker opp i listen.

Forza 7 har jo fået sluppet sin patch, men spillet listes ikke opp som Enhanced title på min S-konsoll.

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Joda det er tidlig. Men med såpass massivt GPU overtak så burde det vært større forskjeller. Men alt henger på utviklerne. Så som du sier så er det tidlig. Ting kan bli vesentlig bedre over tid. Og en skal heller ikke se bort ifra at en patch dukker opp som forbedrer disse to spillene. Vi ser jo allerede i Shadow of War stor forskjell med 4K teksturer.

 

Men en blir jo skuffet når to av årets store titler ikke ser nevneverdig bedre ut på hva som blir verdens kraftigste konsoll...

Er det youtube sin skyld at det hakker som et annet helvete på PS4pro'en

?
Ser det nå heregud for et slide show.... hakker rimelig ørkenen.

 

 

Ja, men som jeg spurte; kan det være youtube sin skyld at det ser ille ut? De konverterer vel 60 fps til 24 når det lastes opp? XB1X sin CPU er jo bare 9,5% ~8% høyere klokket enn den i PS4pro.

 

Edit: RAM'en ser heller ikke ut til å være raskere klokket på XB1X. Men det er 50% mer av den, så de har benyttet en 50% bredere minnebus som gir 50% høyere båndbredde.

 

Jeg kan heller ikke skjønne hvorfor PS4pro skulle hakke slik bare på grunn av at shaderne på XB1X er ~30% høyere klokket. Med mindre det er 4K checkerboard rendring på begge?

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

 

Om ikke Forza 7 patchen kommer day one blir det Titan fall 2 som første X spillet for min del.

Så trist at et spill som er over ett år gammelt blir ditt først spill på ny konsoll.

 

Bra spill det, mitt første på X blir kanskje Ninja Gaiden Black, et 12 år gammelt spill. Hva så? Det er jo 1920p i forhold til 480p originalt og det er nettopp derfor jeg vil spille det igjen, lett tilgjengelig på en up to date konsoll 

Endret av cuberen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Om ikke Forza 7 patchen kommer day one blir det Titan fall 2 som første X spillet for min del.

 

Så trist at et spill som er over ett år gammelt blir ditt først spill på ny konsoll.

Bra spill det, mitt første på X blir kanskje Ninja Gaiden Black, et 12 år gammelt spill. Hva så? Det er jo 1920p i forhold til 480p originalt og det er nettopp derfor jeg vil spille det igjen, lett tilgjengelig på en up to date konsoll

Om jeg ikke spilte oblivion to bits på x360 så har jeg glatt hoppa på nye 100 timer pluss der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...