Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ringte Gamestop opp nå, og de har som kjent åpnet for forhåndsbestilling igjen nå. Jeg spurte om de vil kjøre en innbyttekampanje, men i første omgang er dette kun en ordinær forhåndsbestilling, men han var nærmest 100% sikker på at det ligger en slik deal og vaker..men de hadde ingen foreliggende informasjon om dette pr. i dag dessverre.

Lenke til kommentar

 

 

Når tror dere den nye xboxen vil komme seg litt ned i pris da? Januar?

 

Nope. Er du heldig så kommer det Black Friday tilbud.

Men om du ønsker noe mer sikkert, så er det DNB sitt Power tilbud som gjelder. Da sparer du 20% om du betaler med DNB Mastercard.

Neste tilbud er i slutten av Oktober om du ønsker å forhåndsbestille, deretter Februar 2018.

 

For øvrig er den vanlig Xbox One X nå tilgjengelig for forhåndsbestilling. Så jeg tipper den vil begynne å dukke opp i diverse nettbutikker i Norge i løpet av dagen eller de neste dagene.

 

 

Digg med 20% avslag, men er det ikke mye styr for meg som har en annen bank å få mastercard fra DNB? 

Vil jo betale det tilbake sporens straks og sansynligvis aldri bruke det igjen (med mindre lignende tilbud kommer)

 

Bestilte Forza 7, kom på 470kr med rabattkode hos cdkeys.com. Ikke store forsjellen fra norske nettbutikker, men jeg ville ha spillet digitalt for å kunne spille på PC og.

 

 

Er bare å se på sidene til DNB, så kan du se hvilke om jeg ikke husker feil. Det er tilbudskampanjer i flere forskjellige butikker og nettbutikker. Noen av de største som er faste er XXL og Power.

Power tilbudet f.eks gjelder både i butikk og på nettbutikk.

 

Tilbudene er gjentagne. Så Power tilbudet f.eks kommer ca. hver 3. måned, med litt mindre justeringer i forhold til jul og sommer.

 

Selv gadd jeg ikke vente, så jeg har en bestilling på Xbox One X Project Scorpio Edition inne. Er dog litt på gjerdet om jeg skal kjøpe den vanlige på Power i stedet om den dukker opp til forhåndsbestilling i tide for neste kampanje i Oktober.

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner jeg begynner å lure litt på om jeg skal droppe X i fordel for å oppgradere PC'n isteden. Med PS4Pro og Switch for eksklusive og portabel gaming så er jeg jo sikret 99% av det som er verdt å spille på konsoll. PC'n min klarer 4K men noe ustabilt over 30 fps. Men med ny CPU,RAM og HK så er den klar for det meste...

 

Men er noe med konsoll som jeg alltid har likt....selv om konsollene nå er og er på vei til å bli veldig anderledes. Huff...tenke tenke.

 

Som jeg skrev på Twitter. Om Rockstar Games annonserer Red Dead Redemption 2 til PC neste uke. Så kanskje jeg må ta det som et tegn. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Ikke sant :p

For å være ærlig er det veldig lite som appellerer til meg hos Xbox one X fordi jeg har en 1080 Ti PC. Det er nå kun å spille Halo 5 i 4K ( Har bare spilt litt av det ), Injustice 2 i 4K (ser ikke noen PC versjon enda) og Red Dead 2 (om ikke det kommer en PC versjon). Det er også 4K BLU RAY, samt at alle spill + bakoverkompatible spill får 16 AF automatisk (?) Er dette verdt 5000 kr? Nei. Men kjøper nok, er svak for nye konsoller..

Endret av cuberen
Lenke til kommentar

Snip

 

Sitter egentlig litt på gjerdet med denne vurderingen selv, kastet meg litt på hypen om å bestille tidlig for å få en scorpion edition uten at jeg EGENTLIG har noe behov for den da jeg har en temmelig kapabel gaming PC. Eneste som holder meg igjen er at jeg får muligheten å spille Final fantasy XV noen måneder tidligere. Men så ble det plutselig kjøp av ny leilighet og flytting mitt oppi dette så å få refundert 5000 kroner på konto hadde virkelig passet seg nå  :dontgetit:

Lenke til kommentar

Var gigant forskjell i grafikk på fifa 18 fra vanlig xbox one og 1440p PC hvertfall. Men skal prøve kjøre pc utgaven over til tv-en med 4k for bedre sammenligning.

 

forhåpentligvis føles spillet smoothere og mer stabilt på kraftigere konsoll og, men selvsagt kjøper one x fordi jeg har lyst på, ikke pga ytelse i fifa :p det er bare unnskyldningen.

Lenke til kommentar

Var gigant forskjell i grafikk på fifa 18 fra vanlig xbox one og 1440p PC hvertfall. Men skal prøve kjøre pc utgaven over til tv-en med 4k for bedre sammenligning.

 

forhåpentligvis føles spillet smoothere og mer stabilt på kraftigere konsoll og, men selvsagt kjøper one x fordi jeg har lyst på, ikke pga ytelse i fifa :p det er bare unnskyldningen.

Du må fortelle hvordan sammenligningen gikk! Gleder meg til upgrade med xbox one x!

Lenke til kommentar

Ser nok helt identisk ut i motion i vanlig format ja, men i close up, ca på 3 min merke så ser vi at PC versjonen er hakket bedre. Dette spillet krever visst ikke "så mye" av PC kort, så selv om det er rått at X klarer dette, så er det mer spennende å se hvordan den står i mot PC på andre spill som krever mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...