Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oktobern nærmer seg med storm skritt, men hvordan er det med dere. Tenker dere å handle alle stor spilla når de kommer, eller tenker dere å vente til Xn kommer ut. Har selv skikkelig lyst på shadow of war som kommer nå den 10ende, men har samtidig lyst til å vente så jeg får full utnyttelse av spille, men den igjen kumne jeg vært ferdig med det til 7november når det blir Assassins creed for alle penga :) hvordan er det med dere, vente eller gunne på?

Lenke til kommentar

Blir neppe noe prisreduksjon med det første heller. Forza har brukt å holde hardt på prisen.

Forza 6 hadde release 15. sept 2015. Og allerede Black Friday fikk en det til halv pris.

Side 19 i kundeavisen.

https://issuu.com/mediateamreklame/docs/elkjop_kundeavis_uke_48

Dette har skjedd med flere andre titler også. COD, BF etc....

 

Oktobern nærmer seg med storm skritt, men hvordan er det med dere. Tenker dere å handle alle stor spilla når de kommer, eller tenker dere å vente til Xn kommer ut. Har selv skikkelig lyst på shadow of war som kommer nå den 10ende, men har samtidig lyst til å vente så jeg får full utnyttelse av spille, men den igjen kumne jeg vært ferdig med det til 7november når det blir Assassins creed for alle penga :) hvordan er det med dere, vente eller gunne på?

Klart jeg begynner å spille dem nå.

For så å oppgradere til X for å sjekke om/hvor mye bedre de ble.

Hvis jeg ikke spiller spillene, selger gamle Xbox One S, kjøper X, så vet jeg ikke hva som er X sin ære, og hva som er ren spillutvikling sin ære.

Og husk, for å virkelig oppdage nyanser i oppgradering, så er det først når en går tilbake til gamle en ser forskjellene.

Men det er det vel de færreste av oss som kommer til å gjøre.

Derfor vil jeg legge en god del timer i Forza 7, Shadow of War, CoD, så oppgradere til X den 7. nov og fortsette spillene på den.

Er jo litt av gleden med oppgradering å se forbedringene.

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar

 

Blir neppe noe prisreduksjon med det første heller. Forza har brukt å holde hardt på prisen.

Forza 6 hadde release 15. sept 2015. Og allerede Black Friday fikk en det til halv pris.

Side 19 i kundeavisen.

https://issuu.com/mediateamreklame/docs/elkjop_kundeavis_uke_48

Dette har skjedd med flere andre titler også. COD, BF etc....

Oktobern nærmer seg med storm skritt, men hvordan er det med dere. Tenker dere å handle alle stor spilla når de kommer, eller tenker dere å vente til Xn kommer ut. Har selv skikkelig lyst på shadow of war som kommer nå den 10ende, men har samtidig lyst til å vente så jeg får full utnyttelse av spille, men den igjen kumne jeg vært ferdig med det til 7november når det blir Assassins creed for alle penga :) hvordan er det med dere, vente eller gunne på?

Klart jeg begynner å spille dem nå.

For så å oppgradere til X for å sjekke om/hvor mye bedre de ble.

Hvis jeg ikke spiller spillene, selger gamle Xbox One S, kjøper X, så vet jeg ikke hva som er X sin ære, og hva som er ren spillutvikling sin ære.

Og husk, for å virkelig oppdage nyanser i oppgradering, så er det først når en går tilbake til gamle en ser forskjellene.

Men det er det vel de færreste av oss som kommer til å gjøre.

Derfor vil jeg legge en god del timer i Forza 7, Shadow of War, CoD, så oppgradere til X den 7. nov og fortsette spillene på den.

Er jo litt av gleden med oppgradering å se forbedringene.

Aldri tenkt på denne måten :) Skal nokk gjøre det samma :)

Lenke til kommentar

Oppgraderer fra den store svarte gammeltypen. Er vel ett år siden jeg kjøpte meg 4K HDR tv, så skal bli godt å endelig få benyttet det :p

 

Følte ikke oppgradering til S for HDR var verdt det, men 4k og bedre grafikk + HDR er hjertens velkommen.

Så får man se om man bytter ut en del pc spilling mot xboxen om det ser så bra ut som dem sier.

Lenke til kommentar

HDR har jo Xbox One S hatt "hele tiden". Var jo litt av poenget med å oppgradere til S-utgaven.
En ser mer forskjell på ikke-HDR vs HDR, enn en gjør på Full-HD vs 4k.
Men å få 4k med HDR i 60fps må jo være det vi går for denne gang. I hvertfall på noen av titlene.

Men hvis jeg kunne velge mellom 4k uten HDR, eller 1080p med HDR. Så hadde jeg valgt HDR hver gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser at HDR er viktigere enn 4K, men ser ikke vitsen for min del når det for det meste har gått i Dance Central siden jeg ble lei Forza Horizon 3. Og alle interessante spill siden da har jeg heller spilt på PCen. HDR Blu-ray trenger jeg heller ikke, men HDR filmene jeg har sett på TVen egne avspiller ser veldig bra ut så mulig det må testes på den nye xboxn.

 

Pcskjermen min støtter vel og HDR, men siden jeg må bruke en adapter fra displayport til HDMI får jeg ikke aktivert det på noe vis. Mister vel noen signaler der eller noe.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

20% avslag er jo absolutt verdt å vente på hvis det er innen dette året. Jeg er ubestemt på kjøpet mest fordi jeg har litt vanskelig for å forsvare det så lite som jeg faktisk bruker Xboxen for tiden og jeg er egentlig bare direkte skuffet over Limited Edition designet som var skikkelig tafatt og jeg har i tillegg flytteplaner til utlandet, så tenker det kanskje ikke er vits å i stresse med å få en X her til lands som isåfall bare blir mer å drasse med på flyttelasset, i tillegg til at jeg måtte kjøpt en ny strømforsyning eller konverter i det andre landet som bare drar opp totalprisen. Kommer nesten garantert en annen form for Limited Edition senere i en eller annen sammenheng som er mye mer attraktiv.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...