Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Black Flag var veldig bra men jeg var ikke hyped for det på forhånd. 3eren var søppel akkurat som forventet. Unity og Syndicate var kjedelige men sistnevnte veide iallefall litt opp med å ha den beste combaten så langt i serien. Rogue begynte jeg så vidt på men ut i fra førsteinntrykket var spillet bare grått, trist og deprimerende så jeg gadd aldri spille det mer i tillegg til at jeg allerede hadde fått overdose av naval combat fra Black Flag :p

 

Nå er det 4 år siden Black Flag kom så da er det jo gått noen år da Mala, eller er det ikke lenge nok? :D

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg er direkte loot hore, men at jeg har ett hoarding problem i spill er det ikke tvil om :p Storage chesten min i Oblivion er så full at Xboxen fryser i 5 minutter så fort man åpner den mens den loader innholdet. WoW banken og de 4 bank altsene mine er vel et kapittel for seg selv :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg er spent på det nye AC spillet, mitt problem med serien er kontrollen og hvordan den har en tendens til å ødelegge flyten med plutselig være stuck på en mur eller hoppe når jeg har tenkt å løpe fremover...  Men mitt kanskje største problem er spørsmålet jeg stiller meg selv om hvorfor jeg lempa inn en ordre på X, er jo ikke noe nytt som kommer til xbox i nærmeste fremtid som jeg ikke kan spille i bedre utgaver andre steder :S 

Lenke til kommentar

Hei. Solgte dessverre xboxen min for 2 år siden og er ikke oppdatert lengre... som jeg skjønner har det skjedd mye med xbox one på disse årene. Er det sånn at jeg kan kjøpe xbox one spill og spille de i xbox appen på pcn selv om jeg ikke eier xbox lengre? Gjelder dette også fysiske spill?

 

Savner gears of war veldig men det er så dyrt i windows store. ;)

Lenke til kommentar

Hei. Solgte dessverre xboxen min for 2 år siden og er ikke oppdatert lengre... som jeg skjønner har det skjedd mye med xbox one på disse årene. Er det sånn at jeg kan kjøpe xbox one spill og spille de i xbox appen på pcn selv om jeg ikke eier xbox lengre? Gjelder dette også fysiske spill?

 

Savner gears of war veldig men det er så dyrt i windows store. ;)

Det fungerer desverre ikke med fysiske spill. Det gjelder kun for digitale spill som har støtte for XPA (Xbox Play Anywhere). Det er hovedsaklig spill fra Microsoft Studios som f. eks Gears 4, Forza Horizon 3, Recore og Killer Instinct, men du vil også finne diverse tredjepartspill som f. eks Resident Evil 7 og Thimbleweed Park. 

 

Kan lese litt om det her: https://www.xbox.com/nb-NO/games/xbox-play-anywhere (tror dog at listen er litt utdatert)

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Assassins creed har ikke vert det samme siden Italia spillene. Klatringen forsvant.

AC2 var helt fantastisk bra! Etter det første som var regelrett søppel, var det i grunn slutten som faktisk fikk meg litt hypet på spill nr.2

 

Og glad er jeg for det. Men var rimelig mettet etter AC2 også, så Black Flag ble vel kjøpt på tilbud mener jeg. Og det leverte det også, ble litt lei mot slutten da det var en del lengre enn jeg trodde. Eller jeg sporet nok en del av på side oppdrag da i starten som tok litt tid og fokus fra historiedelen

 

Men nei, føler ikke trang til mere AC gameplay nå, selv etter 4 år :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Holdt på å spy av naval combaten til slutt, men jeg gjorde det meste sånn ellers og fullførte spillet. Gadd ikke samle alle fragments og slik da men det er noe jeg gidder i utrolig få spill for tiden. Var achievement-whore før og brukte alt for mye tid og frustrasjon på å samle slik dritt, men den tiden er over (takk og lov) :p

Lenke til kommentar

Lurer på om MS sitt nye Intelligent Delivery-system av spilldata kan være tegn på at det vil bli mulig å kjøpe kun SP eller MP delen av spill i fremtiden og at disse da vil få en lavere pris separat? Vet dette har vært ett ønske lenge blant mange, inkludert meg selv selv om jeg pleier spille både MP og SP i de fleste spillene jeg kjøper men det er også noen titler jeg driter totalt i MP delen som f.eks Gears of War. Har også sett ekstremt mange tilbakemeldinger fra folk som ønsker å kjøpe kun Hot Wheels expansion til Forza Horizon 3 men som ikke bryr seg om resten av spillet. Tror det kunne blitt en veldig populær feature og hatt positiv effekt for mange spill generelt  :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Ikke her på berget. Men USA har jeg hørt rykter om "inn med xbox one og 200$, og ut med Xbox One X".
Hos oss vil jo det kunne oversettes til 2.000,- i mellomlegg, men vet ikke om vi får en så god deal.
Ser jo stadig vekk tilbud på Xbox One S til 1.800,- 
Så det vil si en kan kjøpe en slik, levere inn, betale 2.000,- i mellom og få en Xbox One X til totalt 3.800,- 
(Som jeg har mine tvil til at vi klarer. But time will show).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...