Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Var det varslet ett Power tilbud til før året var omme var det ikke så?

Var vel snakk i det? Håper man kan forhåndsbestille med DNB tilbudet isåfall.

 

 

Ja, mest sannsynligvis en av de to siste ukene i Oktober. Xbox One X ligger nå ute på nettsidene til Power, åpen for forhåndsbestilling.

 

 

GIEF

 

Ga meg skikkelig Contra vibber. Så spennende ut. :)

Lenke til kommentar

 

 

Var det varslet ett Power tilbud til før året var omme var det ikke så?

Var vel snakk i det? Håper man kan forhåndsbestille med DNB tilbudet isåfall.

 

 

Ja, mest sannsynligvis en av de to siste ukene i Oktober. Xbox One X ligger nå ute på nettsidene til Power, åpen for forhåndsbestilling.

 

 

 

 

Og hvis man forhåndsbestiller så blir man trekt penger med en gang? ikke først når xboxen blir sendt?

Surt om penger blir trekt etter tilbudet og man ikke får rabatten.

Lenke til kommentar

 

 

 

Var det varslet ett Power tilbud til før året var omme var det ikke så?

Var vel snakk i det? Håper man kan forhåndsbestille med DNB tilbudet isåfall.

 

 

Ja, mest sannsynligvis en av de to siste ukene i Oktober. Xbox One X ligger nå ute på nettsidene til Power, åpen for forhåndsbestilling.

 

 

 

 

Og hvis man forhåndsbestiller så blir man trekt penger med en gang? ikke først når xboxen blir sendt?

Surt om penger blir trekt etter tilbudet og man ikke får rabatten.

 

 

Nei, pengene blir ikke trukket med en gang. Men kjøpet er gjort i kampanjeperioden.

Jeg har selv kjøpt noe som ikke ble trukket før flere uker etter kampanjen og jeg fikk fortsatt rabatten.

 

Som sagt, kjøpet er gjort i kampanje perioden. Ikke din feil at pengene ikke trekkes før senere.

Det er bare å lese betingelsene for tilbudet. Det er begrensninger i antall Apple produkter blant annet (1 eller noe slikt.) og at det ikke gjelder for varer som er kjøpt/bestilt FØR kampanjeperioden, selv om betalingen faller innenfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste switchmode supply i dag kan forsynes med både 230V og 110V. Så med mindre du skal i ett meget spesielt land så er det bare å bytte selve strømkabelen eller klippe den å skru på riktig plugg.

 

Jeg vet at PC PSUer er ganske fleksible slik men har søkt det opp og Xbox One PSUen er iallefall ikke slik. Er visst en del folk som har funnet dette ut på den harde måten når de plugget US Xbone i UK kontakter og svidde av hele greia :p Om Scorpio faktisk har en switchmode PSU vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Damn, Forza 7 ser bra ut. Var i tvil om jeg skulle fortsatt ha scorpio eller sløyfe den, men F7 har overtalt meg. Håper bare de har gjort noe med lastetidene før spillet kommer i morgen.

Lenke til kommentar

Sitter på gjerdet å vipper som bare F selv ang min bestilling på X. Har kjøpt alle konsoller på lansering siden Xbox 360....så dette er inngrodd i meg... :D

 

Grunnene til å beholde bestillingen er ikke mange siden jeg også spiller på en PC som er vesentlig kraftigere. For kraft er jo hele grunnen til å kjøpe en X. Vel det å 4K Blu-ray.

 

Men når det kommer til HDR så er det veldig rotete på PC foreløbig. Og endel spill ser bare helt utrolig ut i HDR på konsoll. Ja en sitter fast i 30 fps men jeg synes av en eller annen grunn at 30 fps på konsoll føles bedre ut en 30 fps på min PC. Ingen anelse hvorfor. For det er helt jævlig på PC. Men det er helt OK på dem fleste konsoll spill synes jeg. Som sagt ingen anelse hvorfor...mye mulig en placebo effekt ute å går der...lol.

 

Og som en pappa til en liten spirrevipp på 1.5år så er det begrenset med tid jeg har til å spille og ikke minst bruke penger på denne hobbyen. Dyrt med barn altså!! Pokker meg ikke enkelt. Fornuften sier oppgrader PC'n isteden. Men den andre stemmen er likså like sterk....  :closedeyes:

Lenke til kommentar

Men når det kommer til HDR så er det veldig rotete på PC foreløbig. Og endel spill ser bare helt utrolig ut i HDR på konsoll. Ja en sitter fast i 30 fps men jeg synes av en eller annen grunn at 30 fps på konsoll føles bedre ut en 30 fps på min PC. Ingen anelse hvorfor. For det er helt jævlig på PC. Men det er helt OK på dem fleste konsoll spill synes jeg. Som sagt ingen anelse hvorfor...mye mulig en placebo effekt ute å går der...lol.

 

Det er nok ikke blacebo. Du sitter rett og slett nærmere PC skjermen enn du gjør TVen din i tillegg til at input laggen er lavere på PC skjermen og mus og tastaturet sammenlignet med TVen og kontrolleren og spillene er ofte skreddersydd til konsollene inkludert effekter som "lurer" hjernen din til at det skal se og føles bedre ut som motion blur og slike ting. Totalt sett gjør alle disse småtingene at opplevelsen føles bedre ut på konsoll ved så lave framerates, men skal ikke si sikkert altså :p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, ja en vil gjerne gape over hele kaka :p

 

Spørs om fornuften vinner. Spesielt siden jeg kan bare bytte HDMI kabel. Snu skrotten litt og poff så går jeg ifra mus&tastatur på monitor til kontroller på et TV. Faen..for tidlig for å ta slike avgjørelser... :sleep:

 

EDIT:  XtaZ, ja du er nok inpå noe der! 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...