Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såe Forza 7 kommer vel til både gammel og ny Xbox?

Kan jeg kjøpe det å spille det på one/PC for så å spille videre om jeg oppgraderer til Scorpio?

FM7 bruker samme disc/lisens og samme lagringsdata enten du spiller på S, X eller W10*.

 

Xbox One X er jo en Xbox One konsoll, så inntil noe annet blir sagt kan du forvente at alle kommende Xbox spill kommer til å fungere på Xbox One, S og X.

 

*bare digital lisens på W10, selvfølgelig.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

 

Såe Forza 7 kommer vel til både gammel og ny Xbox?

Kan jeg kjøpe det å spille det på one/PC for så å spille videre om jeg oppgraderer til Scorpio?

FM7 bruker samme disc/lisens og samme lagringsdata enten du spiller på S, X eller W10*.

 

Xbox One X er jo en Xbox One konsoll, så inntil noe annet blir sagt kan du forvente at alle kommende Xbox spill kommer til å fungere på Xbox One, S og X.

 

*bare digital lisens på W10, selvfølgelig.

Supert. Kansje jeg må sjekke det ut da. Har omtrent alle de andre spillene i serien så.

Lenke til kommentar

Nei latterlig enkelt tydeligvis. Enda ett spill har fått cross play støtte:

 

Raiders of the Broken Planet Supports CrossPlay

 

"MercurySteam also confirmed to Wccftech that Raiders of the Broken Planet will feature crossplay functionality, which is toggleable in the options panel. That said, Sony once again denied the possibility for PlayStation and Xbox One/Windows 10 users to play alongside one another."

Lenke til kommentar

Det er et sært tilfelle. Først blokkerte Microsoft cross-play med PC pga Xbox policiene, så de måtte fjerne cross-play, og nå er det nok Sony sine policies som stopper cross-play. 

Men som sagt, det er forståelig som markedsleder. Tror ikke det blir noen forandring denne generasjonen, la oss håpe på en forandring når neste gen starter.

 

https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/news/ea-patch-notes-1-4

 

8.3.2017
EA PATCH NOTES 1.4
By The Fortnite Team

Xbox
Fixed a rare audio crash on Xbox One.
Per policy discussion with Microsoft, removed ability for PC friends to join players on Xbox One

Endret av Muggkaare
Lenke til kommentar

Microsoft adds its gaming chief Phil Spencer to its Senior Leadership Team

 

"Microsoft's Phil Spencer, now an Executive Vice President, is becoming part of the company's inner circle of advisers, in a move signaling the growing importance of gaming to the company."

 

Oi oi. Det betyr at han nå kanskje får litt mer makt, litt høyere stemme og kan rapportere direkte til Nadela

Lenke til kommentar

Når tror dere den nye xboxen vil komme seg litt ned i pris da? Januar?

 

Nope. Er du heldig så kommer det Black Friday tilbud.

Men om du ønsker noe mer sikkert, så er det DNB sitt Power tilbud som gjelder. Da sparer du 20% om du betaler med DNB Mastercard.

Neste tilbud er i slutten av Oktober om du ønsker å forhåndsbestille, deretter Februar 2018.

 

For øvrig er den vanlig Xbox One X nå tilgjengelig for forhåndsbestilling. Så jeg tipper den vil begynne å dukke opp i diverse nettbutikker i Norge i løpet av dagen eller de neste dagene.

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Når tror dere den nye xboxen vil komme seg litt ned i pris da? Januar?

 

Nope. Er du heldig så kommer det Black Friday tilbud.

Men om du ønsker noe mer sikkert, så er det DNB sitt Power tilbud som gjelder. Da sparer du 20% om du betaler med DNB Mastercard.

Neste tilbud er i slutten av Oktober om du ønsker å forhåndsbestille, deretter Februar 2018.

 

For øvrig er den vanlig Xbox One X nå tilgjengelig for forhåndsbestilling. Så jeg tipper den vil begynne å dukke opp i diverse nettbutikker i Norge i løpet av dagen eller de neste dagene.

 

 

Digg med 20% avslag, men er det ikke mye styr for meg som har en annen bank å få mastercard fra DNB? 

Vil jo betale det tilbake sporens straks og sansynligvis aldri bruke det igjen (med mindre lignende tilbud kommer)

 

Bestilte Forza 7, kom på 470kr med rabattkode hos cdkeys.com. Ikke store forsjellen fra norske nettbutikker, men jeg ville ha spillet digitalt for å kunne spille på PC og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...