Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det her er jo en rimelig bra deal! Ville kanskje droppet Mafia 3 pga problemene. Men Fifa 17 og Forza Horizon 3 bundlet er jo ikke feil :)

 

0I03bVs.jpg

 

Hmm. Er denne dealen kun i butikk? Finner pakka på nett, men da kun med Mafia 3 som valg, og ikke FH3.

 

http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spillkonsoll/XONES1TBFI17/xbox-one-s-1-tb-fifa-17-eksklusiv-pakke-hvit

 

EDIT: Tok kontakt med kudneservice på chat. Tilbudet er kun i butikk. Det var dumt, har lyst på Xone med FH3, men har ikke tid til å dra til Elkjøp de neste dagene..

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Bare kjøpt den på nett.
Mafia 3 er forseglet, og vil tro du kan ta det med til Elkjøp og få det byttet i FH3 når der passer deg.
Mafia koster 549, og Horizon 3 koster 548,-

Du kan jo dobbeltsjekke med chat/support, men jeg ser ikke noe i veien for å løse det på den måten.
Samtidig vil jeg påstå at du fint kan kjøpe den pakken på lørdag også, uten fare for at de er utsolgt.

Lenke til kommentar

Er ikke COD beta åpen nå da?

 

For dem som har tid til slikt nå som BF1 er her da :fun:

Bare åpen for ps4 users.

Ikke alle som har kastet seg over Battleshit med biler, tanks, enorme maps, med elendig gameplay. På toppen av det hele er det noobs som gjemmer seg i alle kriker og kroker.

 

Kommer aldri til å outselge CoD heller.

Lenke til kommentar

Testa IW-betaen i ca to timer. Fikk tilgang en dag før, antagelig fordi jeg har digital pre-order? Så chugga xboxen min. Frameraten var nede i 10-12 pr sek, helt forjævlige. Vært et stort problem tidligere, men ikke på en stund - kjedelig avslutning.

 

Liker movement, liker ikke TTK. Alt for raskt. Sammenligna med B1-betaen, så er dette meltdown. Men det blir forhåpentligvis justert til release.

 

Gitt bort den ene koden, har én til. Send PM så skarru få... :) Men vær kjapp. Legger meg om 10 minutter...

Lenke til kommentar

 

Er ikke COD beta åpen nå da?

 

For dem som har tid til slikt nå som BF1 er her da :fun:

Bare åpen for ps4 users.

Ikke alle som har kastet seg over Battleshit med biler, tanks, enorme maps, med elendig gameplay. På toppen av det hele er det noobs som gjemmer seg i alle kriker og kroker.

 

Kommer aldri til å outselge CoD heller.

 

 

Chill chill  :rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men nå skal det sies at jeg ikke likte gameplayet på IW heller så det finnes kanskje håp for bf. Uansett veldig lite imponert av begge spillene. Dette er veldig triste nyheter for en fps lover som meg. Faktisk så er det Titanfall jeg har likt best sålangt med den deilige smooth'nessen, men jeg kan rett og slett ikke se for meg grinde endeløst på det heller. Pluss man pleier vanligvis å få det billig/gratis veldig fort.

 

Lurer på om jeg rett og slett begynner å vokse fra fps eller bare at det rett og slett er elendig spill år. Noe som er trist, for jeg har sett frem til et nytt fps spill.

Lenke til kommentar

Er sticky aimen like hinsides insane på Xbox versjonen av Infinite Warfare som på PS4?? Lastet den ned på PS4 siden det er open beta der og fy faen så jævlig. Jeg vet allerede helt fra starten av matchen hvor enemies befinner seg siden siktet biter seg fast på de fra andre siden av mappet gjennom vegger, gulv og tak med en gang matchen begynner. Og møter man fler enemies samtidig i ett rom så er det bare å drite i å sikte på det targetet man vil da siktet hopper fra target til target helt ute av kontroll. Er det like ille på Xbox blir det PC versjonen på meg.

Lenke til kommentar

Tips til et headset med surround til Xbox? Usikker på om en kan få tak i et under 1000 lappen.

https://www.komplett.no/product/849045/datautstyr/demovarer-billigkroken/annet-i-datautstyr/astro-a50-traadloest-xbox-one-halo-demo#

 

Jeg kjøpte dette. Trådløs lyd (kabel til kontrolleren om du bruker mic). Mitt så helt nytt ut selv om det var "demo". Prisavslaget var iallfall verdt det :-p (ordinær pris er rundt 3000,-)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...