Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Mulig dette er besvart mange ganger tidligere, men jeg har ikke vært aktiv i denne tråden.

 

Er det ikke mulig å kjøpe Xbox One S uten å få med FIFA17? Jeg tenker å kjøpe enten 500GB/1TB-versjon, ikke 2TB.

 

Ja. :)

 

 

Jeg kan bruke Prisjakt.. Skriver du "Xbox One S" får du - så vidt jeg kan se - kun opp Xbox One S 1TB uten spill på èn butikk (CDON) som atpåtil koster mer enn utgaven med FIFA17..

Får vente til FIFA-hypen har gitt seg. Kanskje kommer det også en pakke med Forza Horizon 3 snart og.

Lenke til kommentar

 

 

Mulig dette er besvart mange ganger tidligere, men jeg har ikke vært aktiv i denne tråden.

 

Er det ikke mulig å kjøpe Xbox One S uten å få med FIFA17? Jeg tenker å kjøpe enten 500GB/1TB-versjon, ikke 2TB.

 

Ja. :)

 

 

Jeg kan bruke Prisjakt.. Skriver du "Xbox One S" får du - så vidt jeg kan se - kun opp Xbox One S 1TB uten spill på èn butikk (CDON) som atpåtil koster mer enn utgaven med FIFA17..

Får vente til FIFA-hypen har gitt seg. Kanskje kommer det også en pakke med Forza Horizon 3 snart og.

 

 

Merkelig, jeg får også opp både 500GB og 1TB versjonen som er bundlet med BF1 i stedet for Fifa17..

 

Edit: Kan også bestilles en med Minecraft favourites bundle

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å kjøpe Xbox One S uten å få med FIFA17? Jeg tenker å kjøpe enten 500GB/1TB-versjon, ikke 2TB.

Jeg kjøpte med og solgte Fifa 17 på finn. Gikk ganske raskt unna med flere interesserte. Sitter jo igjen med en One S som har kostet meg mindre.

Endret av Andyoid
Lenke til kommentar

Får ikke min forza før butikk datoen HDR blir spennende på et spill.

 

Par spørsmål må Xbox S settings stå på 4k før HDR aktiveres på horizon 3 eller aktivere det oxo med 1080p innstillinger ?

 

Liker ikke Xbox one S opskalering har min på 1080p og lar tv skalere ser mye renere og before ut.

 

Ikke håp for mye, dessverre. For det første så er ikke HDR effekten så utrolig fantastisk som hypen sier, ikke slik det funker i de to spillene jeg har prøvd. Det er absolutt en forskjell, og kanskje det er en bra ting at de ikke har overdrevet bruken av det for mye. :)  Det er mulig det er mer smell i fargene nå, men jeg har ikke testet uten HDR siste dagene, så ikke sikker hvor mye det er. Men, det var bra grafikk på demoen (uten HDR), og det er bra grafikk i spillet (med HDR). Det er det ene.

 

Det andre er at muligens må du leve at Xbox'n din skalerer til 4k for å bruke HDR. Jeg har også kjøpt NBA2k16 som bruker HDR. Der testet jeg med å sette konsollen i 1080p ut. Det som skjedde var at når jeg startet spillet så switchet den til 4K ut + HDR uansett. Når jeg avsluttet spillet og tilbake til menyene eller andre spill så var det 1080p. For å få den til å starte NBA2K16 i 1080p måtte jeg manuellt gå inn i setttings menyene på Xbox'n og fjerne haken i "tillat HDR". Først da kunne jeg kjøre i 1080p. Men altså uten HDR. Ved tillate HDR så fikk man 4K på kjøpet automatisk, uansett valgt oppløsning settings. 

 

Dette har jeg ikke fått testet med Forza Horizon 3 ennå.. skal prøve senere i dag.

Endret av Dr.Peedee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

999,-

Skeptisk!

 

Kjøpte det for 899,- i windows Storen i går. 

 

https://www.microsoft.com/nb-no/store/p/forza-horizon-3-ultimate-edition/9nblggh4rq2x

 

Takk for tipse, jeg så etter nett siden så jeg kunde kjøpe Forza Horizon 3 Ulimate Edition til pc i stedet for Xbox One , for jeg sender Forza Horizon 3 til Xbox One til bake til gamezone. men åsen laster jeg ned spillet , jeg finner ikke hvor jeg skal gjøre det.

 
Lenke til kommentar

Får ikke min forza før butikk datoen HDR blir spennende på et spill.

 

Par spørsmål må Xbox S settings stå på 4k før HDR aktiveres på horizon 3 eller aktivere det oxo med 1080p innstillinger ?

 

Liker ikke Xbox one S opskalering har min på 1080p og lar tv skalere ser mye renere og before ut.

Hmm... svarte deg over her også. Og da sa jeg at HDR ikke var så bra som hypen osv.... 

 

Har nå testet mere. HDR går kun med konsoll i 4K modus.

 

Men, HDR og 4K er å foretrekke i Horizon 3. Det ser bedre ut. Rett og slett. Har svitsjet litt fram og tilbake. Det er økt dybde, bedre overganger i fargene på himmelen. Virker nesten mer detaljert. Faktisk så mye at ---- ja. Nice. 

 

Jeg er heller ikke imponert over 4K skaleringen til xbox one s. TV'n gjør de bedre, beholder skarpere textures. Men i Horizon gjør HDR såpass mye at litt mindre skarpe textures er greit. Forskjellen mellom hdr og ikke hdr er større. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

 

 

999,-

Skeptisk!

Kjøpte det for 899,- i windows Storen i går.

 

https://www.microsoft.com/nb-no/store/p/forza-horizon-3-ultimate-edition/9nblggh4rq2x

Takk for tipse, jeg så etter nett siden så jeg kunde kjøpe Forza Horizon 3 Ulimate Edition til pc i stedet for Xbox One , for jeg sender Forza Horizon 3 til Xbox One til bake til gamezone. men åsen laster jeg ned spillet , jeg finner ikke hvor jeg skal gjøre det.
Trykk på «bildet ditt» i Windows Store – Mitt bibliotek – Last ned.
Lenke til kommentar

 

Får ikke min forza før butikk datoen HDR blir spennende på et spill.

Par spørsmål må Xbox S settings stå på 4k før HDR aktiveres på horizon 3 eller aktivere det oxo med 1080p innstillinger ?

Liker ikke Xbox one S opskalering har min på 1080p og lar tv skalere ser mye renere og before ut.

 

Hmm... svarte deg over her også. Og da sa jeg at HDR ikke var så bra som hypen osv.... 

 

Har nå testet mere. HDR går kun med konsoll i 4K modus.

 

Men, HDR og 4K er å foretrekke i Horizon 3. Det ser bedre ut. Rett og slett. Har svitsjet litt fram og tilbake. Det er økt dybde, bedre overganger i fargene på himmelen. Virker nesten mer detaljert. Faktisk så mye at ---- ja. Nice. 

 

Jeg er heller ikke imponert over 4K skaleringen til xbox one s. TV'n gjør de bedre, beholder skarpere textures. Men i Horizon gjør HDR såpass mye at litt mindre skarpe textures er greit. Forskjellen mellom hdr og ikke hdr er større.

Ok da blir det litt innstillinger fram og tilbake med forza og andre spill.

Lenke til kommentar

 

 

 

999,-

Skeptisk!

Kjøpte det for 899,- i windows Storen i går.

 

https://www.microsoft.com/nb-no/store/p/forza-horizon-3-ultimate-edition/9nblggh4rq2x

Takk for tipse, jeg så etter nett siden så jeg kunde kjøpe Forza Horizon 3 Ulimate Edition til pc i stedet for Xbox One , for jeg sender Forza Horizon 3 til Xbox One til bake til gamezone. men åsen laster jeg ned spillet , jeg finner ikke hvor jeg skal gjøre det.
Trykk på «bildet ditt» i Windows Store – Mitt bibliotek – Last ned.

 

Har prøvd det trykke på bilde og på nettsiden ser på siden att flere har trøbbel å få la laste ned spillet da. det står at man må instalere Windows 10 Anniversary update i pc, å den har jeg i pc, men virker som trenger en Windows Store App.

https://www.microsoft.com/nb-no/store/p/forza-horizon-3-ultimate-edition/9nblggh4rq2x

 

copy fra siden......

How to pre-load/install FH3 on your PC

First you have to install the Windows 10 Anniversary update, this is a free update found on Microsoft website. This update takes about 30-90 minutes to install, depending on you computer. Then the Windows Store App will soon be updated, this might require a restart to be initiated. From there you just need to wait for your game to show up in the Windows Store App - click on your profile picture, then click on "Downloads and Updates". There you'll see the Forza Horizon 3 game and a download icon next to it. I hope this spares you some head scratching :-)

 

 

edit. ser nå att spillet blir utgitt 27/9/2016 på Windows 10 da,

post-281153-0-31807800-1474837837_thumb.png

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan handle Xbox Live Gift Cards i USD? Bruker cdkeys og cjscdkeys mye, men disse har ikke dollar gift cards inne.

Du kan kjøpe det på G2a.com 

Ofte billigere enn hva du får på Microsoft f.eks. Men det er dog utsolgt ganske ofte. Men er bare å søke opp 10,15,20,30,40 osv osv USD xbox. 

Jeg risket til meg 4 40usd for 27 dollar stykket før det ble utsolgt f.eks.

 

Ja du kan kjøpe direkte fra microsoft også.

Endret av Kamaaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...